XL-moto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
XL-moto antaa 60 päivän palautusoikeuden.

Väärän tuotteen osalta kerrotaan:

Jos moottoripyörän osa ei ole yhteensopiva, lähetä myös kuva alkuperäisestä varaosasta ja moottoripyörästäsi, jotta voimme tarkistaa tapauksen. Lue lisää yhteensopivuudesta verkkosivustollamme: Kuinka löydän moottoripyörän osia?

Kun olemme saaneet kaikki valokuvat tai videot, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian seuraavista vaiheista. Jos palautus on tarpeen, annamme sinulle lisätietoja.

No sittenhän pääsee vähemmällä kun palauttaa osan eikä ala selitellä. Uusi tilaus muualta.

Palautus tosiaan maksaa ellei kyseessä ole heidän virhe tai koon vaihto. Itse palautin sinne kerran paketin ja maksoin sen 10€ tai jotain siihen suuntaan. Unohtivat vaan palauttaa minun rahat visalle. Kyselin sitten viikkojen päästä rahojen perään. Kuulemma olivat maksaneet ja palautus saapunut heille. Ei vaan ollu rahoja tullut. Parin päivän ja muutamien viestien jälkeen sitten myönsivät ettei olekkaan raha liikkunut. Pistitvät "toimiston tyttöjen" syyksi niinkuin autokaupat ikään. Tiedä testattiinko tässäkin jospa asiakas vaan tyytyisi kohtaloon.

Jos samalle kesälle haluat tavaraa niin tilaa jostain muualta..... XL moton toimitus ajat on näköjään mitä sattuu.

Ja niiden mainonta on myös hyvin kyseenalainen, mainoksessa on aivan eri hinta kuin sitten nettisivuilla esim. Rukan nahka takin hinta heittelee välillä yli 100 euroa
Esim mainos jossain ja sen jälkeen kun siitä menet XL moton nettisivuille, ei siihen hintaan ole tarjolla mitään kokoa vaan hinta pomppaa mihin sattuu.

No niin. Nyt kun ei ollut kiirettä, niin tilasin Z8 mp-renkaat jo valmiiksi ensi kesää ajatellen XL-motosta. Tilasin 13.8 ja hain renkaat 25.8. Hinta oli kilpailukykyinen vain ja ainoastaan -50% tarjouksen ansiosta, jolloin satsille jäi hintaa noin 250€. Kuka noita mahtaa sitten normihinnoilla ostaa? Toimituspaikkaa ei voinut itse valita, niin lähettivät kaupungin laidalla olevaan K-markettiin. Siitä ei ollut kyllä suurta vaivaa, mutta pari vuotta sitten toivat kotiterassille asti edullisesti ilman lisähintaa.

Toimituspaikkaa ei voinut itse valita, niin lähettivät kaupungin laidalla olevaan K-markettiin. Siitä ei ollut kyllä suurta vaivaa, mutta pari vuotta sitten toivat kotiterassille asti edullisesti ilman lisähintaa.

Tuosta syystä vältä ko kauppakonsernia. Viimeksi pääsin hakemaan rengasta naapuripaikkakunnalta liki 30 km:n päästä, kun lähin noutopiste olisi ollut n neljän kilometrin päässä.

"Ilmainen" toimituskin muuttui tilausta tehdessä muotoon " ymmärräthän, että tilauksesi koon takia joudumme veloittamaan toimituksesta".

PS Tilaus koski yhtä kappaletta 17'' rengasta.

Back