sähköorava
New member
Joku täällä on varmasti joskus kaivanut XV1000-pannusta lisää tehoa. Nyt olisi hyvä tunnustaa, ja kertoa samalla, että mitä teki, ja paljonko penkitti... kiitos.
Kyseessä olisi tosin jo valmiiksi hieman sitä kustomiversiota korkeavireisempi TR1 (71hv, tai jotain sinnepäin), mutta perusrakenne on aivan sama noiden 80-luvun XV-pannujen kanssa. Vuosimalli on 83. Sama muuten kuin kuljettajankin...
Tarkoitushan ei olisi pilata moottorin mukavia vääntöominaisuuksia tyystin, vaan lisätä potkua sen verran, että saisi laitettua kiihtyvyyden kärsimättä hieman pidemmät loppuvälitykset. Matka-ajoon nuokin tehot riittävät, mutta kun 110 km/h vauhdissa kierrokset ovat neljän tonnin paikkeilla...
Kyseessä olisi tosin jo valmiiksi hieman sitä kustomiversiota korkeavireisempi TR1 (71hv, tai jotain sinnepäin), mutta perusrakenne on aivan sama noiden 80-luvun XV-pannujen kanssa. Vuosimalli on 83. Sama muuten kuin kuljettajankin...
Tarkoitushan ei olisi pilata moottorin mukavia vääntöominaisuuksia tyystin, vaan lisätä potkua sen verran, että saisi laitettua kiihtyvyyden kärsimättä hieman pidemmät loppuvälitykset. Matka-ajoon nuokin tehot riittävät, mutta kun 110 km/h vauhdissa kierrokset ovat neljän tonnin paikkeilla...