Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olishan sielä passelit. Osais vielä tilata..Löysitkö linkistä kaipaamasi teipit![]()
![]()
Sieltä tuli jo yhdet. Ne oli ihan edulliset ja laadukkaat. Mutta en oikein tykännyt siitä "yksi"värisyydestä. Ei aivan vastannu orkkiksia..Tiedä sitten olenko liian "MilliVille".Kysy myös tuolta: www.hart-tapes.com, on kotimainen.
Mistä ostit?? Mulla oli noi Hartin tarrat muistaakseni 60 euroa. Siihen sisältyi kaikki. Mutta nyt on niin hieno maalaus tulossa että pitää tarratkin olla vimosen päälle..Ostin sitten vastaavat alkuperäiset tarrat runkonumeron perusteella, maksoivat 110 euroa/pari.
Ostin tarrat ihan "marmoritiskiltä" eli honda viralliselta jälleenmyyjältä.Mistä ostit?? Mulla oli noi Hartin tarrat muistaakseni 60 euroa. Siihen sisältyi kaikki. Mutta nyt on niin hieno maalaus tulossa että pitää tarratkin olla vimosen päälle..Ostin sitten vastaavat alkuperäiset tarrat runkonumeron perusteella, maksoivat 110 euroa/pari.![]()
Kiitos tästä muistuksesta jälleen
Minä saatasin myydä noi Hartin tekemät jos ostan ne orkkistarrat..Tarrasarjaa vailla ollaan täälläkin...
Siis hyvää ja halpaa![]()
Kiinnostaa!Minä saatasin myydä noi Hartin tekemät jos ostan ne orkkistarrat..Tarrasarjaa vailla ollaan täälläkin...
![]()
Ja millä euromäärällä nuo vaihtaisi kotia?Mulla kanssa mahtaa olla ylimääräiset Hart Tapes tarrat, kun ei taida tälle talvelle keretä maalaamaan. Tarrat Hopee, musta ja grafitin harmaat.
Öööö. Miten??Kiinnostaa!Minä saatasin myydä noi Hartin tekemät jos ostan ne orkkistarrat..Tarrasarjaa vailla ollaan täälläkin...
![]()
Laitappa kuvia kehiin niin tsiikataan...
Jep. En löytäny ohjeita..Siis miten kuvan saa tänne sivulle vai..ko..?Öööö. Miten??Kiinnostaa!Minä saatasin myydä noi Hartin tekemät jos ostan ne orkkistarrat..Tarrasarjaa vailla ollaan täälläkin...
![]()
Laitappa kuvia kehiin niin tsiikataan...![]()
Eli tarrat on sellaset hopeiset (metallinhohtoiset) väriltään, paitsi 1100 Super Blackbird teksti on punainen. Hintaa olisi 50 euroa.Kiinnostaa!Minä saatasin myydä noi Hartin tekemät jos ostan ne orkkistarrat..Tarrasarjaa vailla ollaan täälläkin...
![]()
Laitappa kuvia kehiin niin tsiikataan...