• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XX:än tarrat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BABLO
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

BABLO

New member
Mistä löytys sellaset vm.2006 XX:än "kohokuvio" teipit kohtuuhintaan???   Merkkiliikkeestä kyselin, niin pelkät sivukatteiden teipit oli 260 euroa.  
omg.gif

Mulle maksoi sivukaitteisiin tulevat XX tarrat hart-tapesilta 30€/pari, mutta ei ihan vastannut alkuperäisiä tarkkuudeltaan joten en laittanut niitä paikalleen, myöskin alkuperäisessä tarrassa oleva rasterikuvio puuttuu ( tämä toki kerrottiin jo ennen tilausta ).

Ostin sitten vastaavat alkuperäiset tarrat runkonumeron perusteella, maksoivat 110 euroa/pari.

Ostin sitten vastaavat alkuperäiset tarrat runkonumeron perusteella, maksoivat 110 euroa/pari.
Mistä ostit??    Mulla oli noi Hartin tarrat muistaakseni 60 euroa. Siihen sisältyi kaikki.  Mutta nyt on niin hieno maalaus tulossa että pitää tarratkin olla vimosen päälle..
062802jumpie_prv.gif
Ostin tarrat ihan "marmoritiskiltä" eli honda viralliselta jälleenmyyjältä.

Pyörä oli siis -02 jossa ei vielä niitä kohokuviollisia tarroja ole ja siksi ilmeisesti halvemmat kuin nuo mainitsemasi uudemman mallin tarrat.

Mulla kanssa mahtaa olla ylimääräiset Hart Tapes tarrat, kun ei taida tälle talvelle keretä maalaamaan. Tarrat Hopee, musta ja grafitin harmaat.

Tarrasarjaa vailla ollaan täälläkin...

Siis hyvää ja halpaa  
wink.gif
Minä saatasin myydä noi Hartin tekemät jos ostan ne orkkistarrat..
thumbs-up.gif
Kiinnostaa!
Laitappa kuvia kehiin niin tsiikataan...
Öööö. Miten??  
omg.gif
Siis miten kuvan saa tänne sivulle vai..ko..?
Jep. En löytäny ohjeita..
nixweiss.gif

Tarrasarjaa vailla ollaan täälläkin...

Siis hyvää ja halpaa  
wink.gif
Minä saatasin myydä noi Hartin tekemät jos ostan ne orkkistarrat..
thumbs-up.gif
Kiinnostaa!
Laitappa kuvia kehiin niin tsiikataan...
Eli tarrat on sellaset hopeiset (metallinhohtoiset) väriltään, paitsi 1100 Super Blackbird teksti on punainen.  Hintaa olisi 50 euroa.

Kuvatuksia..
307u5ud.jpg

148ixcj.jpg

2ivir1v.jpg

Jes mä onnistuin!  
062802jumpie_prv.gif

Back