XX ja RS3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xx99jkl
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

xx99jkl

old fart
Mulla on iäkäs Yoshimura RS3 XX:ssä. Radalla mennessä laitoin siihen noise killerin. Silti meinasi pompata desibeleistä; oli 97db/5500rpm...

Nyt siihen kysymykseen: onkos villoja vaihdettu? Mistäs villat?Miten se vaihto käy? Porataan niitit irti, mistä löytyy uusia?

Entän, kun mulla on siis vanha pönttö, eipä löydy E hyväksyntää. Mihinkäs se pitäisi stanssata...
biggrin.gif

Toisaalta kiinnostaisi sekin, että joltain saisi soppelisti ostettua vaikka kolhiintuneen pöntön, kunhan vaan siinä olisi ehjä se viimeinen torven pätkä. Jos ne E hyväksynnät siinä on? Ja josta löytyisi ne killerin kiinnitykset. Multa kun ne on jujuiltu pois virtausten tieltä..  
omg.gif

Ja niin, kun olis mahdollisuus ens keväänä mennä tuonne Eurooppaan, niin olisi kuulemma eduksi se, että pöntöstä löytyy E hyväksyntä. Vaikka Sveitsiin en menossa olekaan.

Ovatko ne tosiaan niin ahdasmielisiä siellä euroopassa melusta ja merkinnöistä?

Älä ainakaan euroopan takia mitään vaivaa näe e-merkinnöistä... Siellä on sivistynyt ihmiskunta, ei he parista desibelistä tai merkinnöistä... Koskaan ei oo kukaan putkiin edes vilkaissut (olen muutaman kerran käynyt, 2vkoa kerrallaan), ei motareilla, mutkateillä, kaupungeissa eikä radalla...  
wink.gif
Kyllä maailmaan pari ylimääräistä dB:ä mahtuu!
Ja itseasiassa yoshin RS3:t on aika hiljaiset verrattuna esim. italialaisten ja ranskalaisten suoriin putkiviritelmiin...  
sport05.gif

Back