Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
Olisiko niin, että mieluummin piikkiä isompi, kuin piikkiä vakiota pienempi, eli vakiovälitykset.Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
Nii,juu..Olisiko niin, että mieluummin piikkiä isompi, kuin piikkiä vakiota pienempi, eli vakiovälitykset.Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?![]()
Kattos, ihanko ite ratkasit ton yhtälönOlisiko niin, että mieluummin piikkiä isompi, kuin piikkiä vakiota pienempi, eli vakiovälitykset.![]()
Mua häiritsee normaaliajossa liian suuret kierrokset. Vaistomaisesti etsin suurempaa vaihdetta matkanopeuksissa. Vakiorattailla ei häirinnyt niin pahasti, mutta tuli vaan mieleen että piikkiä isommalla eturattaalla olis vielä parempi.Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
Et kai vaan tarkoita että ajat ylinopeutta™?Mua häiritsee normaaliajossa liian suuret kierrokset. Vaistomaisesti etsin suurempaa vaihdetta matkanopeuksissa. Vakiorattailla ei häirinnyt niin pahasti, mutta tuli vaan mieleen että piikkiä isommalla eturattaalla olis vielä parempi.Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
Piikkiä pienemmällä eturattaalla toki kiihtyy hieman paremmin ja rata-ajoon se toki sopiikin. Ja tietenkin kikkailuun se parantaa ton matkalavetin mahdollisuuksia. Mutta normaaliliikenteessä moinen on tarpeetonta ja korkeat kierrokset häiritseviä.
Mutta makuasia kait se tuokin on.
En. Mistäs moisen väännöksen onnistuit kehittämäänEt kai vaan tarkoita että ajat ylinopeutta™?![]()
Taitaa XX vaatia vähän muutakin rakentamista kuin välitykset, jos meinaa saada sen kolmeasataa kulkemaanMulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
Jaa,305 näkyi vakiona kulkevan testissä.Testi oli moottoriohjelman, k-reportin virallinen ja kuvattu videolla autobaanilla,siinä se viisari näkyi menevän 305 asti.Taitaa XX vaatia vähän muutakin rakentamista kuin välitykset, jos meinaa saada sen kolmeasataa kulkemaanMulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.![]()
En tiedä virheistä kun puhuivat journalistit tanskaaöö, siis alkuperäisen mittariston mittari näytti 305km/h?
Sillonhan sen siis on pakko mennä sen verran? Entä mittarivirhe ym?
Ai perkele.. just ostin,on muuten aivan stanan hyväVoisin myös ostaa käytetyn (ja ehjän) Top Saddleryn satulan XX:ään. Pyörä on musta väriltään. Uutena ko. penkki vähän turhan tyyris.
Ne on ne mittarinopeudet ihan eri asia kuin todelliset nopeudet.Jaa,305 näkyi vakiona kulkevan testissä.Testi oli moottoriohjelman, k-reportin virallinen ja kuvattu videolla autobaanilla,siinä se viisari näkyi menevän 305 asti.Taitaa XX vaatia vähän muutakin rakentamista kuin välitykset, jos meinaa saada sen kolmeasataa kulkemaanMulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.![]()
Mutta jos olet tehnyt luotettavamman testin niin voithan julkaista tuloksen![]()
Mittarivirhe 100:ssa 9km eli 305 mittarissa n. 274 todellista!En tiedä virheistä kun puhuivat journalistit tanskaaöö, siis alkuperäisen mittariston mittari näytti 305km/h?
Sillonhan sen siis on pakko mennä sen verran? Entä mittarivirhe ym?,mutta hakusanalla honda cbr XX blackbird 305 kmh löysin tuollaisen joskus netistä,autobaahnia päästelivät,tv.kamera tankin päällä,mulla on läppärissä tuo video mutta en osaa linkittää..![]()