• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XX:n välitykset

Joo, oli tilapäisesti, vaihtui nopeesti alkuperäisiin. Ainakin PCIII+KN+Yoshi 4-1 vireisenä orkkisvälityksillä on parhaimmillaan, no doubt!
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
smile_org.gif
 
Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
 
Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
Olisiko niin, että mieluummin piikkiä isompi, kuin piikkiä vakiota pienempi, eli vakiovälitykset.
wink.gif
 
Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
Olisiko niin, että mieluummin piikkiä isompi, kuin piikkiä vakiota pienempi, eli vakiovälitykset.  
wink.gif
Nii,juu..
tounge.gif
 
Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
Mua häiritsee normaaliajossa liian suuret kierrokset. Vaistomaisesti etsin suurempaa vaihdetta matkanopeuksissa. Vakiorattailla ei häirinnyt niin pahasti, mutta tuli vaan mieleen että piikkiä isommalla eturattaalla olis vielä parempi.

Piikkiä pienemmällä eturattaalla toki kiihtyy hieman paremmin ja rata-ajoon se toki sopiikin. Ja tietenkin kikkailuun se parantaa ton matkalavetin mahdollisuuksia. Mutta normaaliliikenteessä moinen on tarpeetonta ja korkeat kierrokset häiritseviä.

Mutta makuasia kait se tuokin on.
 
Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
Mua häiritsee normaaliajossa liian suuret kierrokset. Vaistomaisesti etsin suurempaa vaihdetta matkanopeuksissa. Vakiorattailla ei häirinnyt niin pahasti, mutta tuli vaan mieleen että piikkiä isommalla eturattaalla olis vielä parempi.

Piikkiä pienemmällä eturattaalla toki kiihtyy hieman paremmin ja rata-ajoon se toki sopiikin. Ja tietenkin kikkailuun se parantaa ton matkalavetin mahdollisuuksia. Mutta normaaliliikenteessä moinen on tarpeetonta ja korkeat kierrokset häiritseviä.

Mutta makuasia kait se tuokin on.
Et kai vaan tarkoita että ajat ylinopeutta™?
crazy.gif
 
Asiasta toiseen,vaihdoin eilen satulan XX.ään,topsaddlerysta tilattu,itse ostin käytettynä täältä.Mutta helvatin parempi perstuntuma verrattuna alkuperäiseen ja kuskin paikalla ei pääse liukumaan taaksepäin äkkilähdöissä,ulkonäköönkin vaikutti erittäin positiivisesti,on kuin eri pyörä
smile_org.gif
 
Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
Taitaa XX vaatia vähän muutakin rakentamista kuin välitykset, jos meinaa saada sen kolmeasataa kulkemaan
biggrin.gif
Jaa,305 näkyi vakiona kulkevan testissä.Testi oli moottoriohjelman, k-reportin virallinen ja kuvattu videolla autobaanilla,siinä se viisari näkyi menevän 305 asti.
Mutta jos olet tehnyt luotettavamman testin niin voithan julkaista tuloksen
bowdown.gif
 
öö, siis alkuperäisen mittariston mittari näytti 305km/h?

Sillonhan sen siis on pakko mennä sen verran? Entä mittarivirhe ym?
 
öö, siis alkuperäisen mittariston mittari näytti 305km/h?

Sillonhan sen siis on pakko mennä sen verran? Entä mittarivirhe ym?
En tiedä virheistä kun puhuivat journalistit tanskaa
wink.gif
,mutta hakusanalla honda cbr XX blackbird 305 kmh löysin tuollaisen joskus netistä,autobaahnia päästelivät,tv.kamera tankin päällä,mulla on läppärissä tuo video mutta en osaa linkittää..
 
Voisin myös ostaa käytetyn (ja ehjän) Top Saddleryn satulan XX:ään. Pyörä on musta väriltään. Uutena ko. penkki vähän turhan tyyris.
 
Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
Taitaa XX vaatia vähän muutakin rakentamista kuin välitykset, jos meinaa saada sen kolmeasataa kulkemaan
biggrin.gif
Jaa,305 näkyi vakiona kulkevan testissä.Testi oli moottoriohjelman, k-reportin virallinen ja kuvattu videolla autobaanilla,siinä se viisari näkyi menevän 305 asti.
Mutta jos olet tehnyt luotettavamman testin niin voithan julkaista tuloksen
bowdown.gif
Ne on ne mittarinopeudet ihan eri asia kuin todelliset nopeudet.

Johan se meni vanha tonnisatku Zetorikin yli kolmensadan
biggrin.gif
 
Mulla piikkiä pienempi eturatas ja pysyy, kierrokset satasessa ennen 3400 nyt 3800, ei suuri muutos mielestäni. Tuo ongelma kolmesta sadasta on toki aktuelli, itsekin usein herään siihen, että huutaen puren nyrkkiäni itkuisesti tyrskien samalla kun kaasukädellä väännän tyynyä spiraalille...
 
öö, siis alkuperäisen mittariston mittari näytti 305km/h?

Sillonhan sen siis on pakko mennä sen verran? Entä mittarivirhe ym?
En tiedä virheistä kun puhuivat journalistit tanskaa
wink.gif
,mutta hakusanalla honda cbr XX blackbird 305 kmh löysin tuollaisen joskus netistä,autobaahnia päästelivät,tv.kamera tankin päällä,mulla on läppärissä tuo video mutta en osaa linkittää..
Mittarivirhe 100:ssa 9km eli 305 mittarissa n. 274 todellista!
 
Back
Ylös