• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Xx:si

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja blackdirt:)
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

blackdirt:)

New member
pistäkää XX kilometrit vuosimalli ja "viat" (lue huollot
smile_org.gif
)
kiinnostais että mitä nämä myllyt kestää...
sport05.gif

58000km vm99 vikoja? ei muuta kun kovaa ajoa
smile_org.gif

Sisäänajo menossa minullakin... ja pyörä tosiaan on sisään ajettu kun se paska kaatus eilen paikallaan ollessa, jalka petti alta soralla.

Vitun hienoo.

-04 ja 13tkm. Normaalit huollot tehty ilman vikoja.

Soralla ja muutenkin pehmeällä pitäessä kannattaa olla vaikkapa palanen alumiinilevyä tai vanerinpala tms sen sivutuen alle ettei pääse käymään noin...

Vajaa 60tkm ajettu -99. Perushuollot tehty, ei muuta ja mitään vikaa tai ongelmaa ei ole ollut (toivottavasti ei tulekkaan.
biggrin.gif
)

Soralla ja muutenkin pehmeällä pitäessä kannattaa olla vaikkapa palanen alumiinilevyä tai vanerinpala tms sen sivutuen alle ettei pääse käymään noin...
Minulla samanikäinen, mutta häveten tunnustaa, että kilometrejä 6000. Kun en minä ehtinyt käydä kuin kerran Lapissa ja kerran Pohjanmaalla. Nurkissa en juuri jaksa pyöriä, vaan matkaa pitää päästä ajamaan. Edes 100 km lenkkejä. Ei minullakaan mitään vikaa ole ollut.

Minulla samanikäinen, mutta häveten tunnustaa, että kilometrejä 6000. Kun en minä ehtinyt käydä kuin kerran Lapissa ja kerran Pohjanmaalla. Nurkissa en juuri jaksa pyöriä, vaan matkaa pitää päästä ajamaan. Edes 100 km lenkkejä. Ei minullakaan mitään vikaa ole ollut.
Tulihan tuota viime kesänä ajettua kelistä huolimatta. Melkoisissa kaatosateissa tulikin vedeltyä... Joka reissulla kastu ainakin kerran ja sai olla sadekamppeita nahkapuvun päälle vetelemässä koko ajan... Toivottavasti tämä kesä ei ole samanlainen!

Ainiin, onhan pyörään ehtinyt tulla yksi 'vika' Nimittäin jostakin ilmestyi syvät naarmut pakoputkeen kun kävin Kemoralla (kuva1 kuva2). Selkeesti romut on liika matallalla... tai sitten kuskissa on vikaa kun ei osaa ajaa...
biggrin.gif
biggrin.gif

-04 ja 8500 km..puolustuksena vähäisille kilsoille että ostettu vasta heinäkuun puolessa välissä..

Öljyä vuotaa jostain, käytin huollossa ( takuuseen )loppukaudesta -04 mutta vuoto jatkui. Kun pyörän saan ensi viikolla mailta niin vien uudestaan huoltoon.

Onko hajua, kuuluuko tuommoinen parkkipaikan merkkaaminen öljyllä XX:n ominaisuuksiin?

( Sisäänajo menossa minullakin... ja pyörä tosiaan on sisään ajettu kun se paska kaatus eilen paikallaan ollessa, jalka petti alta soralla.

Vitun hienoo.)    
pftroest.gif

Sympatiat sulle, kaadoin oman jopon uutena autotallin ovelle, kun kynnys on niin pirun korkea, että nappas massusta kiinni, vauhti seis, ja mopo alkoi kallistua. Etupää oli korkealla tallin lattialla, takapää pihalla ja mun persjalkasen jalat killui ilmassa. Sain punnerrettua vastaan seinästä, ettei mopo rysähtynyt katuun, mut jouduin "laskemaan" sen häpeälliseen kylkiasentoon.  
veryangry.gif
 Nyt mulla on ajoramppi, ettei tarvi uudelleen kallistaa tohon kynnykselle.

Tihkutti hieman öljyä juu.. koneen etupuolelta lohkosta lähtevä pieni putki joka menee öljynlauhduttimeen, se laippa lohkon kyljessä vuosi, o-rengas tiivisteenä ja sen vaihdon jälkeen vuodot loppui. Pieni vuoto mutta kurjaa kun öljy levii ja sottaa muutkin paikat. Muita vuotoja ei ollut -04 xx jotain 5 t. ajettuna.

Vuosimalli -99, mittarissa 66tkm, joista itse ajellut kahden kesän aikana 34tkm. Ainoat viat Powercommaderin aiheuttamia kostealla/kylmällä säällä.

vuosimalli -01 kilometrit 23500 km rekisteröity -02. etupumppujen stefat meni vaihtoon viime kesänä, samoin huollossa nokkaketjun kiristin.
Huoltohjelman mukaisesti teetetty huollot.
24 tkm huollossa säädettiin venat
eek.gif
poikkeus vahvistaa säännön.
Ei vikoja, huoletonta ajoa  
inlove.gif

XX -00 oli kaksi kesää jona aikana ehti tulla 30tkm lisää mittariin, myydessä mittarissa 60tkm. Vikalistaan tuli 31tkm kohdalla varmuuden vuoksi vaihdettu jakoketjun kiristin (60e kaupassa) ja 48tkm kohdalla hajonnut lataussäädin. Molemmat vaihdettiin takuuseen. Muuten toimi kuin junan vessa! Hyvä pyörä niille joille ajaminen on ropaamista tärkeämpää!
bowdown.gif
biggrin.gif

Vm-97 parikymmentä tkm. Ei vikoja.
Vm-00 57tkm. Ei vikoja.
Pieni harmittava ominaisuus, että syö vasemman etujarrun toista palaa muita nopeammin. Johtunee siitä orja pääsylinteristä. Takajousen esijännityksen säätö on vitsi. Pahuksen hyvä pyörä.

vm. -98
8000 tkm. Ei mitään vikoja nurkissa pyörinyt. Normihuollot tehty.
033102beer_1_prv.gif

Se lataussäädin on heikkolenkki...ainoa...?
Lataussäädin käy niin kuumana.....

Toinen XX:sä menossa, ekalla -01 ajettu 32000 ja minä niistä 17000 ja ei mitään valittamista, tosin sitten matka katkes Hiacen kylkeen
sad_orig.gif
ja tällä uudella -04 kerkesin syksyllä ajaa 3000km.
Kaikin puolin tyytyväinen XX:ään.
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Back