xx1100 uhka vai mahdollisuus?

foreverbroke

New member
Yritän taas palata vanhan harrastuksen pariin ja olisi tiedossa vm.2006 ja 29tkm ajettu bläkkäri. Mitä raati mieltä noista kilsoista? Huoltohistoria tiedossa 3 omistajaa ekalla pidempi jakso ja viimeset ehkä n. vuoden omistaneet? Kysymys onkin että kun pyörällä ajettu noin vähän niin onko se välttämättä hyvä juttu vs vaikka 48 tai 77 tkm ajettuun hyvin huollettuun pyörään? Tämä kyseinen pyörä yksityisellä myynnissä ja kuvien perusteella kun pakasta vedetty itse en pyöristä kauheasti ymmärrä ja ei ole kavereitakaan jotka voisi jeesata:). Aiheuttaako pyörälle vahinkoa jos sillä ei ajeta kaudessa paljoakaan,männänrenkaat,venttiilikumit ym ym? Kiitos asiallisista vastauksista
 
19v. vanha pyörä ja 29000km ajettu, n.1500km/v ei tunnu kovin uskottavalta. Puuttuiskohan lukemasta ykkönen edestä...
 
Käy paikan päällä katsomassa ja tutki kriittisesti huoltokirja. Myös useat naarmut ja kolhut kielivät jotain. Poliiseilla oli näitä vuoteen 2009 asti ja ajoivat reilusti yli 100t niillä. kestävä pyörä on. Näitä on paljon myynnissä joten kiirettä ei tarvitse pitää. Itselläni on 2005 ja 44000t ajettu, ei kuitenkaan myynnissä.
 
Käy Bennetts sivustolla katsoo mitä sanoo käytetyn Bläkkärin ostosta. Kyllä nää on hyvin rakennettuja, eihän näillä muuten ajeltaisi lähes 300km/h. Näitä on maailmalla vaikka kuinka paljon vielä ajossa.
 
Jos matkamiehen vanha voi noilla vuosilla puuttua edesta kakkonen........

Tuossa digimittari joten jonkulainen guru saa olla että sitä menee muokkaamaan, ainakin jotakin tietämystä/taitoa pitää tuolloin olla.

Mutta joo, tuskin mitään ogelmia mikäli ollut edes jonkinlaisessa käytössä vuosittain.
Omalla n.170tmk mittarissa ilman sen suurempia ongelmia ollut. Itse ottaisin tuon mahdollisuutena.
 
Ostoksille vaan, simppeliä tekniikkaa eikä liikaa elektroniikkaa. Nokkaketjun kiristin saattaa alkaa väsähtää noilla vuosilla, mutta sekin helppo ja halpa vaihtaa itse.
 
Tuossa digimittari joten jonkulainen guru saa olla että sitä menee muokkaamaan, ainakin jotakin tietämystä/taitoa pitää tuolloin olla.

Eikös se mittari mene nollille kun tulee täyteen 200tkm.

Jännitteensäädin, staattori ja akku, noiden pitää olla kunnossa. Jossain vaiheessa se säädin hajoaa kuitenkin, huono akku voi vaikuttaa asiaan ja sitten voi mennä staattorikin.

Se ketjun kiristin menee jossain vaiheessa ja alkaa kuulua ääntä. Omalla vuoden 2007 pyörällä ajettu noin 60tkm ja en vielä ole huomannut mitään erikoista ääntä.

Väittävät että kiristimen ikään voi vaikuttaa öljyillä, mielellään ei mitään täyssynteettistä. Vaikka sitä ne mullekin myi kun hain Hondan muka omaa öljyä kannun viime kesänä. GN4 ei taida enää mistään saada?

Ei muuta kuin pyöräkaupoille jos siisti peli ja ensi kesänä XX-miittiin Iisalmeen!

:orgmp::orgmp::orgmp:
 
Hep,

täältä 👍 myös, PALJON moottoripyörää pienellä rahalla!

Täällä yksi -05:nen/116 tkm jouten, jos tarvis.
 
Minä kanssa epäröin ostaa bläkkärin koska kilsoja mittarissa jo 115tkm vm.-06 mut kun luin täältä juttuja et peli kestää niin tein kaupat ja hyvinhän tuo tuntuu pelittävän.Hintaa oli 2600€ joten ei hintakaan enää vissiin ole paha.
 
Back
Ylös