Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Y-putki= katin korvausputki.Mulla on rykkösessä akran sp pöntöt ja y-putki, mut lämmittää pirusti kyl vieläki tota haaroväliosastoo varsinki, ja sit ajoviimassakin oikeeta nilkkaa.
Katti kuulemma sitä lämpöä hohkaa aikalailla, ja mietinnässä onkin ollut joku katinkorvausputki.
Mistäköhän moinen löytyis järkevimmin ja meneeks noitten akran palikoitten kanssa muu kuin akran oma putki välille pakosarja - y-putki?
MoiHuomionarvoista on, että arrowin Y-putki ei sovi joidenkin takavaimentimien (kuten Öhlins TTX) kanssa. Arrowin Y siis kaupan jos kiinnostaa![]()
-V-M-
On se ainakin kyrväkkään näköinen! Onko kellään tietoa mitä tuo Y-putki oikeasti vaikuttaa tehoihin, 1-2hv??Tässä mun yoshin y-putki.Onko nuo hipo Y-haarat miten paljon virtaavamman näköisiä kuin omansa? Itse nimittäin poistin katin lievää väkivaltaa käyttäen vasaralla+taltalla ja hyvä tuli....![]()
Klik
Ainakin 15 hpOn se ainakin kyrväkkään näköinen! Onko kellään tietoa mitä tuo Y-putki oikeasti vaikuttaa tehoihin, 1-2hv??Tässä mun yoshin y-putki.Onko nuo hipo Y-haarat miten paljon virtaavamman näköisiä kuin omansa? Itse nimittäin poistin katin lievää väkivaltaa käyttäen vasaralla+taltalla ja hyvä tuli....![]()
Klik
Akrapovic lupaa -04-06 malliin slipareilla+Y-haaralla n.2.5hv ja -07--> peräti 4hv! Ovat toki säätämättömiä tuloksia mutta kertoo jotain siitä että kovin huonosti ei vakio putkisto virtaa.Ainakin 15 hpjos hankin vaan y-putken niin voihan sitä koittaa mikä ero katilliseen tulee vakio putkilla (saattaa kyllä vaihtua sliparikin uuteen), luulisi että hieman vapaammin pääsee virtaamaan ja tulee tehoa jonkin verran lisää...![]()
Näin on, ehkä kokoputkistolla saa sen 10 konia lisääAkrapovic lupaa -04-06 malliin slipareilla+Y-haaralla n.2.5hv ja -07--> peräti 4hv! Ovat toki säätämättömiä tuloksia mutta kertoo jotain siitä että kovin huonosti ei vakio putkisto virtaa.Ainakin 15 hpjos hankin vaan y-putken niin voihan sitä koittaa mikä ero katilliseen tulee vakio putkilla (saattaa kyllä vaihtua sliparikin uuteen), luulisi että hieman vapaammin pääsee virtaamaan ja tulee tehoa jonkin verran lisää...![]()
Ehkä tuo mainitsemani 1-2hv pelkällä Y-haaralla on aika lähellä totuutta.
Itse asiassa yammussa vaikuttaa kokoputkisto eniten keski-alueella, huipputehoon vaikuttaa aika vähän.Näin on, ehkä kokoputkistolla saa sen 10 konia lisää![]()
Noin 6.5hv lisää vakioon verrattuna, kuulostaa ihan normaalilta. Siukolalla jonkinmoinen ammattitaito on tuohon hommaan eikä näytä myöskään "paperihevosia" jakelevan...Tässä yoshin käppyrät.
Omasta irtosi tuolla putkistolla+pc Siukolan penkissä säädettynä 170hv takaselta.
Jaa "jonkinmoinen" ammattitaitoNoin 6.5hv lisää vakioon verrattuna, kuulostaa ihan normaalilta. Siukolalla jonkinmoinen ammattitaito on tuohon hommaan eikä näytä myöskään "paperihevosia" jakelevan...Tässä yoshin käppyrät.
Omasta irtosi tuolla putkistolla+pc Siukolan penkissä säädettynä 170hv takaselta.![]()