• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yamaha fsz 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terence
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No pyörähän oli tietysti fzs eikä fsz
idea3.gif

Ostinpa viime kesänä
biggrin.gif
. Hauska peli mutta nyt tekee hieman kyykympää mieli
062802moto_prv.gif
.

Taitaa olla malli poistumassa valikoimista,
tai ainakin saavan ruiskun, koska tarjosivat liikkeessä
uutta hintaan 14300 -ready to go !-.
Mitä mieltä olette kannattaako ostaa ?
Vai hankkia miedonpi samantyylinen suzukin iso rosvo
hintaan 11500 ?  
confused_orig.gif

Taitaa olla malli poistumassa valikoimista,
tai ainakin saavan ruiskun, koska tarjosivat liikkeessä
uutta hintaan 14300 -ready to go !-.
Mitä mieltä olette kannattaako ostaa ?
Vai hankkia miedonpi samantyylinen suzukin iso rosvo
hintaan 11500 ?  
confused_orig.gif
Käypä kokeilemassa fasu ja rosmo. Molemmat hyviä pyöriä mutta NIIN erilaisia... Ja se toinen on siro, ketterä ja "tappavan tehokas"...
cool.gif
Tule vaikka kokeilemaan ja osta parempi kuin uusi usean tuhannen varusteilla, hinta saadaan varmasti kohdalleen. Ja rahoituksenkin voin järjestää...

Bike 2001/nro 7, siin on kawasaki zrx 1200, suzuki bandit 1200 ja yamaha fzs 1000 vertailutestissä, jos jostain satut sen käsiis saamaa...

Joo ei tolla banditilla kauheesti kikkailla ku painoo on paljo enempi ku yamahas, se on enemmän sellanen pitkänmatkalainen ja yamaha taas kaupunki kurvailuu/kikkailuu...

Bike 2001/nro 7, siin on kawasaki zrx 1200, suzuki bandit 1200 ja yamaha fzs 1000 vertailutestissä, jos jostain satut sen käsiis saamaa...

Joo ei tolla banditilla kauheesti kikkailla ku painoo on paljo enempi ku yamahas, se on enemmän sellanen pitkänmatkalainen ja yamaha taas kaupunki kurvailuu/kikkailuu...
Tuoltahan sen 7/01 numeron voi tilata.

Molemmat (tai siis nuo kaikki 3 vertailun pyörää) ovat hienoja ajettavia mutta jokaisella on oma luonteensa. Eroja siis on myös konstruktioissa. Fasu on siroin ja ketterin mm. uudemman suunnittelunsa sekä täysin säädettävän alustansa ansiosta. Rosmo on hieman vanhempaa tekniikkaa ja sen takia edullisempikin. Kuitenkin itsekin sitä aikanaan harkitsin vaihtoehtona ja useamman kerran koeajoinkin. Fasu vaan tuntui niin paljon nykyaikaisemmalta ja sitä taas itse arvostin.

Nyt taas tekee mieli kyykympää ajoasentoa vaikkei tietysti mitään järkeä tuota fasuani nyt olisi myydäkään kun sen just olen saanut mieleiseksi rakennettua...

Käypä kokeilemassa fasu ja rosmo. Molemmat hyviä pyöriä mutta NIIN erilaisia... Ja se toinen on siro, ketterä ja "tappavan tehokas"...
cool.gif
Tule vaikka kokeilemaan ja osta parempi kuin uusi usean tuhannen varusteilla, hinta saadaan varmasti kohdalleen. Ja rahoituksenkin voin järjestää...
Ihan hyvältä toi sun pyöräs Vesku näyttää ja osapuoli on
hyvässä kondiksessa. Mutta kun toi vaimoke on kieltänyt
tuomasta kotiin keltaista tai vihreetä pyörää.
Joo tiedän mitä seuraavaksi ehdotatte: "ota ero"
En viitsis enää lähtee kerrostaloon asumaan, kun on kerran päässyt omakotitaloon.
Niin ja bike on tullut mulle jo vuodesta
96 (taisi olla muuten silloin vielä moto-bike tai superbike)
Voin mä yrittää kyllä vielä suostutella...Mutta se taitaa ainakin
olla selvää että fasu meille tulee . Uusi tai sitten käytetty.

Mutta kun toi vaimoke on kieltänyt
tuomasta kotiin keltaista tai vihreetä pyörää.
Niin justiinsa... mulla taas vihreä saattais olla seuraava vaihtoehto hyvinkin...
cool.gif
Tykkään liikenteessä erottuvista väreistä
wink.gif
.

Ajahan sunnuntaina pk-meetingiin Sipooseen niin näet luonnossa miltä fasun pitäis näyttää jo kaupasta ulos tuotaessa!
tounge.gif

Eikö kukaan ole tosiaan tänä vuonna
ostanut fasua ?
Sais vähän vertailupohjaa näihin liikkeitten
antamiin tarjouksiin.
Vai eikö tää oo tänä vuonna enää kelvannut kellekkään ?
confused_orig.gif
confused_orig.gif

Vastatkaa nyt ihmeessä !!!!!

Tänä vuonna on ostettu reilut 30 isoa fasua, kertoivat tilastomiehet. Ei siis mitään XX tai Z750 lukuja, joita on myyty pitkälti toista sataa. Eikä ole siis tuollaiseksi pyöräksi mikään vanha malli, kun tuli markkinoille v 2001.

Minulta saa hakea yli 3000€ lisukkeilla varustellun täysin uudenveroisen fasun pois kun tuo 12950€ käteen, mutta nopea pitää olla ennen kuin menee vaihdossa liikkeeseen. Tietysti kohtuulliset tarjouksetkin voidaan huomioida.

Rahoituskin on mahdollista järjestää 30% käsirahalla
biggrin.gif
.

Isorosvo 10.950e, ja viralliselta.  
thumbs-up.gif
ihan mielenkiinnosta :oliko tk mukana
ja missähänpäin ??    
wink.gif
Juu sisälsi kaikki kulut, ja jos ei mua ny teloteta mainostamisesta niin Iisalmen uudesta urheiluliikkeestä...

Ilman vaihtopyörää, osa käteisellä ja loppuosa rahoituksella...itselleni pyörä tosin ei tullut vaan kaverille, tosin syksyllä se päätyy minulle kunhan kaveri sen ensiksi sisäänajaa
wink.gif
, sähköpostilla kyselin kaverin puolesta tarjoukset ja tuolta tuli paras...sieltä se sitten haki sen Lahdesta asti...meni junalla Iisalmeen ja ajo takas Lahteen, ite olin eukon kanssa vastassa Hartolassa...
thumbs-up.gif

ja hinta oli just eikä melkein 10.950e

Back