• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yamaha lähti, Suzuki tuli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Macoshark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Macoshark

New member
Noniin, Fazeri lähti viikko sitten maanantaina ja torstaina hain -01 sinihopean Hayabusan.
062802jumpie_prv.gif

Voimaa on kotitarpeiksi ja muutenkin pyörä tuntuu hyvältä, mutta pientä säätöä pitää kyllä tehdä.

1. Ohjaustangon korotuspala.

2. Jalkatappien siirtosarja. EMC:llä siirtosarjalle tulee hintaa 330 euroa ja se vähän mietityttää. Onko tähän jotain edullisempaa konstia? Buellin jalkatapit kai modifioituna ajaa saman asian. Minkä mallin tapit niiden pitäisi olla?

3. Keula tuntuu vähän pompottelevan. Eturengas on jo sen verran kulunut että sen voisi ainakin ensitöiksi vaihtaa. Iskareiden säädötkin pitäisi varmaan tarkistaa. Olisiko pompottelulle jotain muuta mahdollista syytä? Kierot jarrulevyt?

4. Matkavauhdissa keula tuntuu välillä hakevan uria. Pyöränlaakereiden vaihtoa suunnittelin kun ne ei kovin kalliita kuitenkaan ole.

Yritin regata busanistit.orgiin, mutta tuntuu ylläpidolla kestävän kauan tunnuksen tarkistamisessa.
confused_orig.gif

Tosi hyvältähän se tuntuu. Suurin yksittäinen asia minkä huomaa on tietysti vääntö, moottori tuntuu jaksavan vaikka millä vaihteella. Nuo pienet tuunaukset kun tekee niin tuossa taitaa olla mulle pyörä muutamaksi vuodeksi.
smile_org.gif

Kappas kappas, se ei siis ole mennyt perille. Otanpa siis koko homman alusta, sainpa ainaki toisen mahdollisuuden miettiä nikkiä uudestaan.
biggrin.gif

Tämä .Orgin nikki ärsyttää joka kerta kun tänne loggaa, joskus kännipäissään tuli tehtyä typerä muunnos irkkinikistä.
sad_orig.gif

Nikkiä ei ilmeisesti voi muuttaa?

edit: Ja nyt on uusi reggausyritys suoritettu. Odotellaan vastausta.

Onnittelut uuden mopon johdosta
biggrin.gif
Ei keulan ns.pompottaminen mistään jarrulevyistä johdu,eikä urien hakeminen eturenkaasta
bawling.gif
Älä tee nyt mitään muuta kun aja
wink.gif

Mistäs tuollainen sitten vois johtua? Pyöränhakureissulla ajaessa arvelin että iskareiden säädöt olisivat pielessä. Voisi yrittää säätää ne johonkin perusasetuksiin.

Kotipihalla eturengasta katsellessa se näytti aika kanttiselta (Jostain syystä en ostaessa muka huomannu). On se sen verran kulunutkin että sama pistää vaihtoon suosiolla.

Kävin tänään ilta-ajelulla ja tuntui että se yritti vastustaa mutkaan kanttaamista ja venkoili ihmeelisesti. Tie oli urainen, mutta ei sen pitäis niin kovasti siitä välittää.

edit: Jarrulevyt ei tullu mulle mieleenkään, mutta hirvosella myyjä pelotteli sillä heti kun pompottelusta mainitsin. Toivottavasti oli vain pelottelua.

Mistäs tuollainen sitten vois johtua? Pyöränhakureissulla ajaessa arvelin että iskareiden säädöt olisivat pielessä. Voisi yrittää säätää ne johonkin perusasetuksiin.

Kotipihalla eturengasta katsellessa se näytti aika kanttiselta (Jostain syystä en ostaessa muka huomannu). On se sen verran kulunutkin että sama pistää vaihtoon suosiolla.

Kävin tänään ilta-ajelulla ja tuntui että se yritti vastustaa mutkaan kanttaamista ja venkoili ihmeelisesti. Tie oli urainen, mutta ei sen pitäis niin kovasti siitä välittää.

edit: Jarrulevyt ei tullu mulle mieleenkään, mutta hirvosella myyjä pelotteli sillä heti kun pompottelusta mainitsin. Toivottavasti oli vain pelottelua.
Jossin toisessa topicissa oli muistaakseni maininta, että
alustan säädöt vaikuttaa tohon vastaan hannaamiseen.
Perää ylös, keulaa alas

Joo pitääpä siis hakea perusasetuksiin ne säädöt.

Millasia huoltopukkeja busaan on saatavilla? Peruspukki ottaa vain haarukan alta kiinni, mutta pelottaa että yksin nostaessa kaadan pyörän sillä. Onko olemassa sellasia mitä on kätevä käyttää yksin?

Millasia huoltopukkeja busaan on saatavilla? Peruspukki ottaa vain haarukan alta kiinni, mutta pelottaa että yksin nostaessa kaadan pyörän sillä. Onko olemassa sellasia mitä on kätevä käyttää yksin?
Onnittelut uudelle pyörälle. Hommaa sellainen pukki jossa on sellaiset koukut, svingistä löytyy paikat "lankarullille" joista perän saa sitten ilmaan.

Onnittelut uudelle pyörälle. Hommaa sellainen pukki jossa on sellaiset koukut, svingistä löytyy paikat "lankarullille" joista perän saa sitten ilmaan.
Osaatko heti osottaa oikeaan suuntaan mistä tuollanen löytyis oulusta kohtuuhintaan?

Yritin regata busanistit.orgiin, mutta tuntuu ylläpidolla kestävän kauan tunnuksen tarkistamisessa.
confused_orig.gif
Jokos sun rekkautuminen busanisteihin on ok? Jos ei, niin yritäppä uudelleen. Yhtään rekkautumista ei nimittäin meillä ylläpidossa ollut hyväksymättä tätä viestiä kirjoitettaessa...

Timppa
Busanistit.org
Vieläkään ei busanisteissa mun tunnusta näy. Supon taustaselvityksessä ilmeisesti kestää?
biggrin.gif
Kyllä mun taustat jo työpaikan puolesta tarkistettiin niin ei sieltä pitäis mitään isompia löytyä.
smile_org.gif

Ehtisitkö jossain välissä katsoa joko minun rekisteröintiyritys näkyy teidän postilaatikossa? Yritin rekisteröityä samalla tavalla kuin aikaisemmin. Varmistusmaili tuli Gmail-laatikkoon ja aktivointilinkin klikkaamisen jälkeen pyydettiin hetki odottamaan.

Eipä mulla silti hirveä kiire tämän kanssa ole, mutta muutama kysymys on jo mielessä tekniikkapuolelta.
smile_org.gif

Osaatko heti osottaa oikeaan suuntaan mistä tuollanen löytyis oulusta kohtuuhintaan?
Stormilta muistaakseni saa Bikeliftin takapukkia johon saa ainakin lisävarusteena tilattua ne koukut. Ne L-malliset jotka nostaa haarukan alta on Busan kanssa vähän hankalat.

Vieläkään ei busanisteissa mun tunnusta näy. Supon taustaselvityksessä ilmeisesti kestää?
Ehtisitkö jossain välissä katsoa joko minun rekisteröintiyritys näkyy teidän postilaatikossa?
Ei siellä sun rekkautumista kyllä näy... Yöllä on yksi uusi rek. tullut, eli systeemi kyllä pelaa meidän päässä ok. En nyt oikein osaa sanoa mikä mättää...
Voisit tietty laittaa mulle privana nicin, salasanan ja sp-osotteen millä haluut rekkautua, niin teen sulle tunnukset.

Timppa
Busanistit.org

Moro!
Joo voi pompotella, ja johtunee säädoistä ajeltiin kuorman kanssa edellinen reissu ja voi olla yksin ajellessa hiukka etupainoinoinen, ja jos jarruttaessa pompottelee tai nykii niin levyjen niittaukset jumineet" yleisempi ilmiö", eli kantsii puhdistaa ja pyöritellä jumittuneet niitit irti, ei muuta kuin  mukavia ajo hetkiä!

Ja mulla ei nyt ole pyörää ollenkaan
sad_orig.gif

Juu pitää tarkistella ne säädöt johonkin perusasetuksiin. Uusi eturengas odottelee jo asennusta, torstaina pitäisi vaihtua alle.

Back