• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yamaha R1 ´05 ja Yoshimura TRS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moto^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Moto^

New member
Tualta ison lätäkön takaa sais halvalla 05´ Rykkösee Yoshin TRS vaimentimen rosteri kuorella, 878$ veroineen eli ~720€ tän hetkiste kurssie mukaa. Laskin tullin 4%lla ku muistelin et se jotai sitä luokkaa on ja laskin sen hinnasta joka sis. toim.kulut.
Ei vaa löydy hirveesti kuvia Rykkösestä ja TRS tai kokemuksia, onko teillä niitä? Puoti mistä kattelin on Indysuperbikes

Saa kyllä Suomestakin samaan hintaan(jos nyt puhutaan samasta asiasta). Hyvä-ääniset vaimentimet. Laitatin omaan tuhannen kilometrin huollossa ja oon ollu tosi tyytyväinen. Käy hienosti tyhjäkäyntiä ja huutaa niin per**leesti kunhan vaan antaa hanaa, just niinku pitääkin
wink.gif

Tualta ison lätäkön takaa sais halvalla 05´ Rykkösee Yoshin TRS vaimentimen rosteri kuorella, 878$ veroineen eli ~720€ tän hetkiste kurssie mukaa. Laskin tullin 4%lla ku muistelin et se jotai sitä luokkaa on ja laskin sen hinnasta joka sis. toim.kulut.
Ei vaa löydy hirveesti kuvia Rykkösestä ja TRS tai kokemuksia, onko teillä niitä? Puoti mistä kattelin on Indysuperbikes
Laskitko mukaan myös ALV:n?

Toimituskulut tuolla firmalla on ainakin poskettomat.  
omg.gif
Mulle toi FedEx syksyllä turbon jenkeistä kotiovelle tullattuna, viidessä päivässä, toim. kulut 75 $.

juu alvi on laskettu. No toisaalta joo ei toi ny hirveesti halvempi oo suomen hintoihi
confused_orig.gif

Ite ostin -04 rykköseen yoshin TRS koko putkiston suomesta, maksoi jotain 1100e verran.

Hieno putki ja hyvät äänet. Ja tehotkin ihan ok!

Olisin halunnut laittaa alkuun Micronin siniset pöntöt kun ei oikein yoshin muotoilu istunut mun silmään, mutta ne kun olivat maahantuojalta loppu niin päädyin sitten yoshimuraan. Mutta näin jälkeen päin voi sanoa että hyvinhän ne yoshimurat tonne yamahan perään istuu.

Back