• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yamaha XJ600

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamashiro
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Yamashiro

New member
Moro

Ajattelin tehdä aiheen kyseistä mallia varten koska tällästä aihdetta ei taida olla, ainakaan sen mukaan mitä haulla en löytänyt. Eli kaikenlaista höpinää mallista, huolto-ohjeet, vinkkejä, arvosteluja jne.. kaikkea. Poistakaa jos turha!


Elikkäs tarviisin tietooni xj600 kuskeilta millasia öljyjä ootte käyttäny pärrässä? Tossa tuli 70000 täyteen ja ois hyvä vaihdella öljyt. 10/40 kuulemma pitää olla mitä isän kaverilta kysäsin, muttas mitäs täällä neuvottas käyttämään?

Kiitokset vastauksista etukäteen.
 
Öljynä tulee ehdottomasti käyttää Delvakkia. :-) Samaa kauraa olen käyttänyt selkeästi tehokkaammissakin peleissä.
 
Älä vaan aloita Delvac keskustelua jälleen kerran. Pistä haku kohtaan Delvac ja löydät tuhansia ja tuhansia erilaisia keskusteluja aiheesta.  
nixweiss.gif


Osta Motonetista Motulin 5000 10w40. Hyvää ja halpaa. On ihan pyöräöljykin.
 
Moro

Ei kellään sattus olemaan manuaali tähän pärrään josta kattoa tulpan kärenväli mitat ja sitten tota paljos tähän mahtuu öljyä? Öljyn vaihto edessä niin pitäs tietää. Aini, 89- vuosmallia on pärrä.


Kiitos vastauksista!
 
empä viitsinyt uutta aihetta aloittaa, niin käytetään hyväksi vanhaa!

Pyörähän on sama kuin tässäkin topikissa eli xj600.

Probleemi on tukkoisuus keskikierroksilla eli noin 6000-8000 välissä. Kyseisellä alueella ei tunnu olevan vääntöä ollenkaan.
Matalammilla kierroksilla vääntöä on aivan normaalisti ja korkeilla kierroksilla vetää kyllä ihan hyvin, mutta tuossa välissä on voimakas kuollut kohta.

Pääsuutinta olisin itse isontamassa, mutta mitä raati sanoo?
 
empä viitsinyt uutta aihetta aloittaa, niin käytetään hyväksi vanhaa!

Pyörähän on sama kuin tässäkin topikissa eli xj600.

Probleemi on tukkoisuus keskikierroksilla eli noin 6000-8000 välissä. Kyseisellä alueella ei tunnu olevan vääntöä ollenkaan.
Matalammilla kierroksilla vääntöä on aivan normaalisti ja korkeilla kierroksilla vetää kyllä ihan hyvin, mutta tuossa välissä on voimakas kuollut kohta.

Pääsuutinta olisin itse isontamassa, mutta mitä raati sanoo?
Kaasarit pöydälle ja putsaus...
 
noniin kaasarit putsattu ja pääsuuttimet vaihdettu pari numeroa isompiin.

Lopputulos: Aivan samanlainen kuin ennen operaatiota, eli keskialueella ei vedä kunnolla.
 
Back
Ylös