• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

yamaha yzf 600 r thundercat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja geepeez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

geepeez

New member
Vihdoin saatiin meidän perheeseen lisäystä, uusin jäsen on nätti tyttökissä, painoa 187kg pituus ööö vuosimalli 2000 ja mittari lukema 10800. Nimeä meidän kissalla ei vielä oo eli eiku nimee keksimään että saadaan kunnon kissan ristiäiset.....
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Eilen (31.3) oli muuten kohtuuluisen kylmä ajella :tsekkaatota

kuvaa tulee ehkä joskus jonnekin. mutterilla torstaina.
062802moto_prv.gif

Onnea!
inlove.gif

Itse olen ajellut Catilla vuodesta 2000 alkaen ja hyvin menee! Minulla mittarissa 41 tkm...

Onnea minunkin puolesta!

Katti ollut vuodesta 2004 ja 63 tkm lasissa. Ei voi moittia. Kakkoselle vaihto aina kolahtaa, mutta se on näissä kaikissa ominaisuus. Toimintasäde 400 km on tosi hyvä matkaillessa ja ajoasento on R6:een nähden mukavampi. Touring kate auttaa ainakin mulla. Tehoja on ihan mukavasti. Aion kyllä vaihtaa jatkossa K1200S bemun ja pääsen ketjun rasvauksesta eroon. Se ei kyllä ole mikään iso vaiva ollut. Sivulaukkujen puute on kyllä vaivannut ja olen tyytynyt takalaukkuun, rullaan ja tankkilaukkuun. Niillä olen Norjan reissuilla pärjännyt.

Tärkein huomio on, muistakaa ketjujen ja hammasrattaiden vaihdossa vaihtaa etuhammasrattaan lukkolevy uuteen. Se saattaa säästää henkesi.

Treenaa ajoharjoittelua.

Onnea loistavasta valinnasta!

Itselläni lähtee neljäs ajokausi tunturikissalla ja hienoa kyytiä on ollut. Kaksi norjan reissua ja ironbutt SS1000 'saddle sore' takana eikä valittamista ole.  
062802moto_prv.gif

Kuten yllä mainitaankin jo kakkoselle vaihto kolahtaa joskus, mutta siihen auttaa oikea ketjujen kireys ja öljyjen vaihto 3000km välein, näin niinkuin omasta kokemuksesta kertoen.

Ostin het alkujaan sellaisen autom. ketjujen rasvaus härvelin nimeltään scottoiler. Hyvin on sekin toiminut kun vain huolehtii että öljy pääsee juoksemaan letkuissa (eikä ole mennyt tukkoon).

Back