Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.


Lähtee kylmänä ryyppy päällä hyvin käyntiin, lämpimänä ryypyllä sammuu.
On vakio ettei ole vaihdeltu putkistoa yms.
Alkaa keinot loppua
Oisko ideoita millä kuntoon?![]()
-Kaasarit pesty ja puhdistettu
Mittaisin puristuspaineet, mittaisin pakolämpöjä tai tarkastaisin sylinterit tarkastuskameralla. Mihin nyt on mahdollisuus tai välineitä. Jos yksi sylinteri käy huonosti, niin ei välttämättä jaksa käydä tyhjäkäyntiä.
Yksi tämmöinen mystinen käyntivikainen kaasari R6 tuli joskus vastaan, josta yksi sylinteri oli säröytynyt, jolloin lämmetessään alkoi käydä huonosti tyhjäkäyntiä.
Mittaisin puristuspaineet, mittaisin pakolämpöjä tai tarkastaisin sylinterit tarkastuskameralla. Mihin nyt on mahdollisuus tai välineitä. Jos yksi sylinteri käy huonosti, niin ei välttämättä jaksa käydä tyhjäkäyntiä.
Yksi tämmöinen mystinen käyntivikainen kaasari R6 tuli joskus vastaan, josta yksi sylinteri oli säröytynyt, jolloin lämmetessään alkoi käydä huonosti tyhjäkäyntiä.
Miten pesty ja putsattu? Jos "keittäminen" tehty kaasareita purkamatta, niin onko tämäkään pesu muuta kuin ulkopuolen putsaus? Keittämisenkin ajaksi suuttimet irti, luistien kumit ja muutkin kumiosta irti, eivät välttämättä tykkää keittämisestä. Kohokammiot auki, suuttimet irti ja putsaus. Käyntihäiriöt ei parane sillä, että ilma/seosruuvit avataan poskettomasti sivuun oletusasetuksista.
Keittäminen kyllä vaatii enemmän.
Mulla oli työpaikalla UÄ-pesuri, ja omin silmin katsoin kuinka tk-porauksista tuli veteen nöyhtää. Kuitenkin vasta keittäminen vasta teki temput, ja oireilu loppui.

Nyt sain mitattua nuo puristukset:
1. 7bar 2. 7.5bar 3. 9.5bar 4. 9.5bar
Öljyn kanssa nostaa kaikissa noin 12bar
Eli taitaa olla jo väljä![]()