• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yksilölliset korvatulpat - kiinnostusta kimppatilaukseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja satzuma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oi hienoa että meitä on näin monta! Otan yhteyttä BSPS:n Timoon heti alkuviikosta.

Järkätään tarvittaessa pari eri valupäivää jos koronarajotukset ja/tai -ahdistukset puskee päälle, mut palaan tähän ku oon jutellu millä aikataululla tekijäosapuolelle ylipäätään sopii.

Kiinnostuksensa aiheeseen saa ilmaista edelleen, more is more :jippikaijee:

Olen myös kiinnostunut hankkimaan tällaiset.

Kehä-kessalla näkyy olevan kalenterissa kaksi tapahtumapäivää, joissa ehditään ilmeisesti valmistaa 12 paria tulppia/päivä ts. paikkoja Kehä-kessalla on 24.

Onko nuo 24 paikkaa jo kaikki varattuja?

Olen myös kiinnostunut hankkimaan tällaiset.

Kehä-kessalla näkyy olevan kalenterissa kaksi tapahtumapäivää, joissa ehditään ilmeisesti valmistaa 12 paria tulppia/päivä ts. paikkoja Kehä-kessalla on 24.

Onko nuo 24 paikkaa jo kaikki varattuja?

En oo toistaiseks tehny mitään ns. aikavarauksia, mut voisin lähempänä ajankohtaa yrittää ottaa nimiä per päivä, niin ei tarvis tehä hukkareissua ainakaa päivän suhteen. Tai voin mä tonne toiseen ketjuun laittaa jo nyt viestiä aiheesta. Katsotaan sit tuleeko siitä mitään, vai meneekö se kuitenki vaan "ajele paikanpäälle kattelee onks tilaa" -periaatteella :dunno: :right:

Nopeesti laskettuna parisenkymmentä on tulossa teettämään omansa Kessalle ja loput hoitaa homman omalla ajallaan Lohjalla, eli tilaa Kessan päivillä pitäis olla.

Back