• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yleinen mielipide ja lööpit.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timo1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

timo1

New member
Kyllä täytyy hämmästellä iltapäivälehtiä, ja muitakin tiedonvälitys tahoja noista Bandidos, hellssit ja muiden vastaavien edesottamuksista. Ei voi käsittää, kun niitä sanotaan MOOTTORIPYÖRÄ kerhoiksi
omg.gif

Jos ne gubet ajelis kaikki autoilla, niin olisiko se sitten autokerho? Tai pelaisivat golfia, niin golfkerho? Tai vaikkapa sauvakävelisivät, niin joku sauvakävelijöiden yhdistys?
Tämä kaikki vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen, ja tekee huonoa jälkeä koko moottoripyöräilylle.
Eikö voitaisi käyttää aivan rehellisesti sitä sanaa mitä ne ovat, ilman mitään etu tai jälkiliitteitä. Eli puhtaasti ja selkeästi: se ja se rikollisjärjestö, tai -kerho.

Samaa mieltä! Mutta,mutta, kun siinä moottoripyörä-sanassa on jo niin paljon karismaa ja eksotiikkaa, että myy. Henkilökohtaisesti olen jättänyt iltapäivälehdet ostamatta jo usean vuoden ajan. Jos joku yrittää rikastua ihmisten hädällä ja onnettumuuksilla kirjoittamalla niistä täysin ilman moraalia, (ja kutsumalla sitä viihteeksi) minä en ole ainakaan mukana tukemassa tällaista toimintaa. Vähän sivuraiteelle meni, mutta menköön.
mad.gif

Kyllä! Jos joskus erehdyt kulkemaan kylillä kerholiivit yllä,sinut mielletään oitis rikollisjengin jäseneksi!

Onhan se raflaavaa uutisointia jos sattuu prosenttiporukalla olemaan pyörää pihalla rivissä, eihän se ketään kiinnosta jos sakilla on sekalaista Nissan Micraa ja Corollaa alla. Toivottavasti kumminkin yleisöllä on osaamista lukea rivien välistä...

Niin...kai se MC jasiihenperäänjotain tarkoittaa nimenomaan motorcycleclub, eikä master of ceremonies tai microphone controller, eikä miehet calsareissa....

Vuosia jo poliisi yhdessä iltapäivälehtien kanssa ovat pyrkineet luomaan joukkohysteriaa em.otsikoinnilla.

Minun mielestä rikokset on rikoksia ja itse moottoripyöräily harrastuksena ja liikkumismuotona eivät vielä ole kriminalisoitu.

Iltapäivän lehdistön intressit ymmärrän, niillä saadaan myyviä otsikoita, mutta hieman kummeksun poliisin asennetta asiassa.
Varoavathan he tosi paljon muissa vastaavissa ryhmittymissä mainitsematta taustoja sen kummemmin vaikka suuri osa on joutunut tekemisiin virkavallan kanssa.

Samaa mieltä! Mutta,mutta, kun siinä moottoripyörä-sanassa on jo niin paljon karismaa ja eksotiikkaa, että myy. Henkilökohtaisesti olen jättänyt iltapäivälehdet ostamatta jo usean vuoden ajan. Jos joku yrittää rikastua ihmisten hädällä ja onnettumuuksilla kirjoittamalla niistä täysin ilman moraalia, (ja kutsumalla sitä viihteeksi) minä en ole ainakaan mukana tukemassa tällaista toimintaa. Vähän sivuraiteelle meni, mutta menköön.
mad.gif
+1
cool.gif

Back