Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannatan! Heikille turvaliivit ja stop-pingismaila käteen ja valvomaan koulujen edessä oleville suojateille. Tekis palkkansa eteen kerrankin jotain hyödyllistä.Aloittajan pastaama Iltalehden uutinen on täyttä pskaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009081810096614_uu.shtml
Se on nyt vaan niin, että ihmisen suorittamaa valvontaa on kohdistettu väärin tai sitä on vähennetty.
IL:n mukaan: "Automaattivalvonnan avulla jaettujen rikesakkojen ja huomautusten määrä on sen sijaan noussut." Mikä tarkoittanee sitä, että kamerat on laitettu ottamaan kuvia pienemmistä nopeuksita.
On varsin hävytöntä, että Sisäasianministeriön Poliisiosasto "uutisoi" noin yksiulotteisen propagandistisesti. Sehän on suunnilleen sama kuin minä sanoisin (siis itse) tekeväni hyvää työtä. On edesvastuutonta, että yhteiskunta syyllistyy edustajansa välityksellä valehteluun. Ei auta, vaikka teko olisi tehty tyhmyyttään ja tuottamuksellisesti.
Lausuja komisario Heikki Ihalainen on erotettava tehtävästään ja laitettava valvomaan koulujen edustojen suojateitä. Siinä on Heikin älylle sopivaa hommaa.
Joo pskaa tuo on.Aloittajan pastaama Iltalehden uutinen on täyttä pskaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009081810096614_uu.shtml
Se on nyt vaan niin, että ihmisen suorittamaa valvontaa on kohdistettu väärin tai sitä on vähennetty.
IL:n mukaan: "Automaattivalvonnan avulla jaettujen rikesakkojen ja huomautusten määrä on sen sijaan noussut." Mikä tarkoittanee sitä, että kamerat on laitettu ottamaan kuvia pienemmistä nopeuksita.
Ei tainnu mies nyt ymmärtää mitä tässä ajetaan takaa.Olen ollut siinä uskossa että jokaisessa ajoneuvossa on nopeusmittari jonka avulla voi asettaa sopivan nopeuden, ja vaikka vielä gps siihen rinnalle avustamaan. Kun ajelee sopivasti niin ei tule koskaan sakkoja, itse en ainakaan ole saanut ikinä, en tiedä mikä siinä on ylipääsemätöntä.
En koe että olisi mikään huutava vääryys ja rikkomus henkilökohtaisia vapauksiani vastaan jos yleisesti sovitaan että jollain tienpätkällä liikutaan 60, 80 tai 100 kilometriä tunnin aikana. Arvoitukseksi jää mikä tässä on se mistä veto-wannabeiden on niin vaikeaa päästä yli.
Jos 80 tai 100 kmh rajoitus ei vaikuta riittävältä niin lähtee vaikka sitten aikaisemmin matkalle, niin ehtii.
Voiko muuta olettaa, jos ei pysty edes itse tajuamaan linkittämäänsä uutista...Ei tainnu mies nyt ymmärtää mitä tässä ajetaan takaa.Olen ollut siinä uskossa että jokaisessa ajoneuvossa on nopeusmittari jonka avulla voi asettaa sopivan nopeuden, ja vaikka vielä gps siihen rinnalle avustamaan. Kun ajelee sopivasti niin ei tule koskaan sakkoja, itse en ainakaan ole saanut ikinä, en tiedä mikä siinä on ylipääsemätöntä.
En koe että olisi mikään huutava vääryys ja rikkomus henkilökohtaisia vapauksiani vastaan jos yleisesti sovitaan että jollain tienpätkällä liikutaan 60, 80 tai 100 kilometriä tunnin aikana. Arvoitukseksi jää mikä tässä on se mistä veto-wannabeiden on niin vaikeaa päästä yli.
Jos 80 tai 100 kmh rajoitus ei vaikuta riittävältä niin lähtee vaikka sitten aikaisemmin matkalle, niin ehtii.
Aivan se ja sama. Vääntäkööt mun puolestani.Lukkoon?
Oikeassa osastossa, joten antaa mennä vaan.Jotenkin minusta tuntuu että tämä keskustelu on käyty jo useampaan otteeseen viime aikoina, tuskin johtaa mihinkään mullistavaan uuteen.
Lukkoon?
Kyllä, heti ( )
Ei ihan vielä, kohta tai vasta kun kunnon turpakäräjät alkaa ( )
Ei missään nimessä lukkoon näin tärkeätä topikkia (X)
Heh, tässäpä on tämän ketjun ehdottomasti hulvattomin lausahdus, niin paljon kaikkea yhdessä lauseessa!!!Niissä ottavat toisistaan mittaa:
a. Terve järki, maalaisjärki, yksilöllisyys, vapaus [=USA].