• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yllätin vaimoni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hapsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hapsu

New member
Mulla on vaimo joka ei koskaan ole suostunut pyörän kyytiin tulemaan. Soitin kaverin salaa vahtimaan mukuloita ja kattelin vaimolle kypärän sun muuta härpäkettä valmiiksi. Kaveri tuli pihaan niin sanoin että kamat niskaan ja pyörän päälle
tounge.gif
Ei kehdannut kieltäytyä vaikka pelotti ja jalat löi setsuuria..
100 kilsaa päästeltiin ja mentiin sitten kahveelle niin hän sano että teki mieli koputtaa selkään että aja kovempaa
biggrin.gif

Tais sitten tulla ajopuvun osto eteen
062802jumpie_prv.gif

Että onkos muilla vastaavia kokemuksia
inlove.gif

melkeen kesän tuo kestää tuo ilo. Sitten alkaa "no kun sattuu selkään istua kyydissä".. ja seuraava aste on se että etsiään toinen pyörä talouteen
smile_org.gif

Niin ja itse asiassa tässä kattellaan ajokorttien hintoja paikkakunnalla lävitte
tounge.gif

Juu. Mun mammani kanssa lainasi kaveriltaan kamat.
Eilen sitten jutteli, että mitäs jos hän tykkääkin niin paljon, että haluaa lähes joka kerta kyytiin kun lähden ajelulle.

Pirullisesti sitten irvistin, ja vastasin.
Se asia voidaan kyllä järjestää niin ettet toista kertaa kyytin halua.
tounge.gif

Vähän ilkeetä, mutta eläämä oooonn.
033102ass_1_prv.gif

Oon kans koittanut houkutella mut ei oo vielä suostunut...
Täytyypä koittaa tuota taktiikkaa...

Moottoripyöräily on parasta mitä voi harrastaa yksin housut jalassa. Oma mamma kun kysyi pääseekö kyytiin niin totesin, että ei ole pakko jos ei halua
wink.gif
. Ei ole vielä toista kertaa kysynyt
biggrin.gif
.

Kaikki mun naispuoliset ystävät on nimenomaan hinkuneet kyytiin, teiän muijis on valuvika. Toisaalta yksin on kivempikin ajella

E: tosta otsikosta tulee jotain ihan muuta mieleen
biggrin.gif

kaverit epäili et yritän vaimosta eroon kun eka ostin sille moottorpyörän, sit talvella lumilaudan ja vielä seuraavana kesänä vaihoin pyörän isompaan
smile_org.gif

mamma on hyvä ottaa kyytii ku ei kauheen pahaa tykkää autojen kans kisailusta/keulimisesta yms :P noita on kyl harvassa mut oon tyytyväinen
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Meillä emännällä eka kausi kuuteen vuoteen, ku ei pysty lähtee kyytiin. Esikoinen synty 5 viikkoa sitten ja äitee keskittyy lapsen hyvinvointiin ja isäntä ajelee ajot yksinänsä.
Pientä harmitusta emännällä havaittavissa, mutta eiköhän sitä taas joskus päästä kahtestaan kurvailemaan
062802moto_prv.gif
inlove.gif

ps. ei ollut kovin kaukana A-kortin ajo äiteellä loppukesästä, mutta sitten tuli uusia ja parempia tulevaisuuden suunnitelmia ;)

Meillä tuo kyytiin tuleminen johti siihen, että toislla on nyt toinen pyörä menossa 3 vuoden sisän
smile_org.gif

Kun antaa kunnon kyytiä soralla jossa on nyrkin kokost murikkaa, niin ei tarttee ootella lisä painoo kyytiin................... saa painella yksin  
tounge.gif

sport05.gif

sport05.gif

sport05.gif

sport05.gif

sport05.gif
062802moto_prv.gif
edit: hymiö unohtu lopusta..
biggrin.gif

No nyt ollaan sitten siinä pisteessä että Vaimo aloittaa tänään autokoulun ja eilen käytiin hakemassa vaimolle harjoittelupyöräksi joku 250cc kiinancustom
inlove.gif

No nyt ollaan sitten siinä pisteessä että Vaimo aloittaa tänään autokoulun ja eilen käytiin hakemassa vaimolle harjoittelupyöräksi joku 250cc kiinancustom  
inlove.gif
No sepäs kävi äkkiä, meillä kesti pari kesää ja parikyttuhatta kilsaa ennenkuin halus oman.

Aloin pitään vaimolle "MP-koulua" n. kuukausi sitten, harjoittelupyöräksi joku 750cc jenkeissä tehty custom.  
wink.gif

img1795540.jpg

Ensin oltiin ruusuna takaritsillä, Inhotti kun ei nähny kaikkea ja tuli selkäkipeeks tähystellessä. Sitten hankin oman kortin ja pyörän. Pääsee nauttimaan ihan eri tavalla. Voi siis hyvin olla esissä, kun huomaa että ei se niin vaikeeta olekkaan.

Asteittain siinä edetään, nyt käydään radalla intopinkeenä
biggrin.gif

Back