• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yoshimura GSR 600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GSR600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GSR600

New member
Suzuki.de sivuilla on GSR kuussataseen tarjolla Yoshimuran vaimentimia . Onko säätäminen vaimentimien vaihdon jälkeen välttämätöntä vai "tunnistaako" ruisku vapaammin hengittävät vaimentimet ja säätää ns. "itse itseään" ? . Onko kokemuksia kyseisistä vaimentimista , äänistä , dynokäppyröitä , kokemuksia katalysaattorin poistosta ?

Hintaa noille saksan Suzukin pöntöille tulee täällä n. 800€, mielestäni pikkuisen liikaa muutamasta hv:sta vaikka äänet kuinka muuttuisivat.  
sad_orig.gif
(köyhästä tuntuu pahalta)
smile_org.gif

Ruiskun säätäminen ei kai välttämätöntä, mutta on sen verran nopea toimenpide että kannattaa varmaan tehdä. Itse säädätän seuraavassa huollossa vaikka pönttöjä ei tulisikaan
062802moto_prv.gif

tuskin sliparin vaihdon jälkeen tarvii säätää, siis ei ole ainakaan pelkoa et alkaisi liian laihalla käymään. Ite laitoin tonniseen vähän lisää syöttöä ni tuli pari heppaa lisää
buttrock.gif
Tuohon säätämiseenhän tarvitaan dyno et näkis seokset, varmaan harvemmasta huoltoliikkeestä löytyy semmoista...

Ei oo Devilin putkista tietoo, kuvia oon jossain nähnyt...

Remukseltakin löytyy klik

Tuossa Arrow:n vastaavat kliks

Tammöisetkin löyty kliks

Yoshimuran pönttöjen hinta on vähän siedettävämpi jos ei välttämättä tarvitse Suzuki-logoa pöntön kylkeen. Hinta jää ilmeisesti alle 700 €:n
tounge.gif

Back