• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yoshimura vaimentimen ostosvinkki

calle guerrero

New member
Tilasin ebayn kautta itselleni Yoshimuran sliparin 2008 vuoden CBR-600RR:ään.

Tilaus maksoi 319 dollaria + postikulut suomeen 70 dollaria. Tilatessa tililtäni lähti 272 euroa ja myöhemmin tuli veroja 58 euroa
Kulut olivat postien ja verojen kanssa siis 330e. Yksi euro oli 1,49 dollaria tilaushetkellä ja tullaushetkellä 1,43 dollaria
Vertailun vuoksi ovh. Duellilla oli 535 euroa

Tässä linkki kyseiseen puljuun:
http://stores.ebay.com/midwest-discount-cycle?_rdc=1

Tilasin 18.12 ja hain tänään 29.12 paikallisesta tullin toimipisteestä.

Kaikki oli juuri niinkuin pitikin. Paketissa oli kaikki putkesta lämpösuojafolioon. Ja tarroja
smile_org.gif

Tässä kuva:
DSC_0028.jpg

Ei kannata noita duellin hintoihin vertailla, ei niitä kukaan maksa? Mitä ton hinta oli $ ja paljon pk?
Kerkisitkin editoida.
Julmetun kallis tuo postimaksu, motomummy:llä kokoputkiston saa satasen kuluilla ja slipari n. 20-30$

Hyvään hintaan sait piipun.

Itse päivitin jo joitain aikoja sitten Arain RX7:n ja hanskat ymsyms ollessani Jenkkilässä. Hinta- ero kotomaahan oli melkein 50%. Harmittaa, kun ko liikkeessä ei ollut juuri haluamaani nahkapukumallia. Olisin senkin taitellut matkalaukkuuni. Noh, jäipähän hyvä syy harrastaa matkailua taasen jossain vaiheessa.

Julmetun kallis tuo postimaksu, motomummy:llä kokoputkiston saa satasen kuluilla ja slipari n. 20-30$
motomummyllä vastaava slipari onkin sitten 389,5$ eli ne ottaa sen hinnan jo tuotteesta kun toinen ottaa sen "pakkauskuluina"... postimaksuhan on kaikille sama paikan/painon/toimitustavan mukaan...
Joo näyttää olevan cebariin pikkuisen kalliimpi, katselin omaani niin tuolla (motomummy) oli tosi kilpailukykyiset hinnat.
Ebaysta löytää joskus jotain "helmiä".

Noissa jenkeistä tilatuissa Yosheissa ei taida olla hyväksyntöjä jos haluaa joskus muutoskatsastaa?

Ketä kiinnostaa, ketä ei, mutta kuitenkin.

Ainakaan tässä ei tullut mukana e-hyväksyntä lappua. Putkien pitäisi olla samanlaiset Euroopassa myös eli hyväksyntälapun varmaankin saisi pyytämällä maahantuojalta..

Niin ja tässä ei muutes ole myöskään irrotettavaa dB-killeriä!

Itseasiassa jonkunlainen dB-killeri pitäisi vissiin olla jos putki ei jo valmiiksi ole tarpeeksi hiljainen, jotta olisi EU-mallinen ja sitä kautta hyväksytty.

Onneksi ei tarvitse katsastaa
smile_org.gif

Juu. Eihän tuo mitään uutta ole että moni asia kannattaa ostaa ebaysta. Itse tilasin uuden Micronin kokoputkiston 12R:ään hintaan 585,9e postikuluineen ja veroineen amerikasta.

Jotkut hyväksikäyttää sitä että kaikki eivät uskalla tilata ulkomailta. Hyvä esimerkki on nämä suomalaiset yhden miehen firmat jotka myy HID:ejä kalliimmalla eteenpäin.

sanoi:
Jotkut hyväksikäyttää sitä että kaikki eivät uskalla tilata ulkomailta. Hyvä esimerkki on nämä suomalaiset yhden miehen firmat jotka myy HID:ejä kalliimmalla eteenpäin.

Samaa mieltä. Tulli virkailija kertoili myös omista ebay ostoistaan ja pohti juuri samaa kun hain paketin.

Yleensä jos hintaero on muutaman kympin niin sen viitsii maksaa jos tavara on hyllyssä ja sen saa heti Suomesta. Jos pitää joka tapauksessa tilailla niin tuntuu, että saa nopeammin kun tilaa itse suoraan kotiin.

Asiallinen rööri! Paras merkki ja helvetin komee. Ei noihi mtn killereitä tarvii kaivaa ja ite ainakin tilasin ebaysta sen E tarran ja se kiinni toho vaa
thumbs-up.gif

Kun ei ole koskaan laillista putkistoa pyörässä ollut, niin on pakko kysyä. Eli missä kohtaa vaimenninta tuon tarran tulisi sijaita? Esimerkkikuva auttaisi asiaa kummasti...

Kun ei ole koskaan laillista putkistoa pyörässä ollut, niin on pakko kysyä. Eli missä kohtaa vaimenninta tuon tarran tulisi sijaita? Esimerkkikuva auttaisi asiaa kummasti...
Eihän ne oikeasti taida olla tarroja, mutta ei ne kaikki poliisit sitä tiedä.
Monesti merkinnät löytyy päädystä, varmaan kirjava käytäntö missä niitä voi olla.

Eihän ne oikeasti taida olla tarroja, mutta ei ne kaikki poliisit sitä tiedä.
Monesti merkinnät löytyy päädystä, varmaan kirjava käytäntö missä niitä voi olla.
en tiä sitä, mutta ainakin tienpitoon tarkoitetun auton katolla oleva keltaisen kaasupurkausvilkkupaneelin E-hyväksyntä on tarralla laitettu. ja se ei ole mikään tee-se-itse-juttu.

joskus viime suvena pyörägyy kirjoitteli mulle jotain runollista juttua tien poskessa tai jotain ja kysäisin piruuttani mitä mieltä se on mun yoshista. ei ollut killeriä eikä e-merkintää. totesi että hieno se on  
biggrin.gif

Back