Yoshimuran putkesta 12R:ään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Betrix
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Betrix

New member
Pikainen kymysys koskien Yoshimuran sliparia..Tällainen on nyt tilauksessa 12 r:ään ja saapunee huomenna.Varsinainen kysymys kuuluu,että pitääkö alkuperäinen putki pistää poikki,se kun näyttäisi olevan yhtä puuta vaimentimesta sylintereihin saakka?Edellisessä mopottimessa (XX)rälläköintiä ei tarvittu.Ja vielä,onko ketään käynyt hiljakkoin KX-Centerissä säädättämässä pyöräänsä,millaisissa miljoonissa hinta mahtaa pyöriä?Kiitti etukätöseen..
sport05.gif

Ei tarvitse sliparia rälläköidä. Siinä pöntön alkupäässä on reijät päädyssä (hyvin piilossa), joissa on pultit, jotka avataan ja tilalle tökkästään slipari, joka ruuvataan samoin keinoin paikalleen. Helppoa kuin kiljun keitto. Muistaakseni mukana seuraa myös seikkaperäiset ohjeet tyyliin "IKEA".

Jep,tänks kuvasta ym.Tämän jo tiesinkin kun katin revein irti ja porakoneella kevyesti putken sisälaippaa kappaleiksi ruhjoin.Mutta,mutta..Eikös slipari nimenomaan tarkoita vaimenninta JA väliputkea,bolt on taas pelkkää änkkäriä.Olenkin ymmärtänyt,että Yoshimura on ainoa joka 12r:ään kyseistä rööriä valmistaa.Noh,huomenna sen näkee minkälainen paketti postista tulee.Toivottavasti äänet ainakin paranee ja persiissäkin jotain lisävoimoo havaitsee kunhan saa PC:n ja vielä säädöt kohilleen..

Itse tänään 12r yoshin rs-3 koko röörin iskin kiinni ja äänet on aika vaikuttavat
wink.gif
Toivottavasti ne ei vaikuta muihin liikaa ettei tule sanomista. Kait se slip on mallikin pelkkä äänenvaimennin on ei kait sitä alkuperäistä voikkaan katkaista kun eikö siinä ole suoja peltikin päällä vielä ennen itse putkea.

Kannattais varmaan miettiä kannattaako paljon vaihtaa.Rahaa kuluu ja ääntä tulee enemmän.Tehoa?Säädätä penkissä vakioputkella ja sitten sillä sliparilla niin näet totuuden.Varsinkin jos vähän muokkaat vakkaria ohjeen mukaan.
Poliisithan alkoivat ratsata pärriä ja nimenomaan putkistoja.Turha kai sanoa että kilvet lähtee jos meluraja ylittyy mittauksessa.

Käy muutoskatsastamassa putkiston, niinkuin minä
bowdown.gif

Rekisteriotteessa lukee pakoputkisto merkiltään Akrapovic...

Toivottavasti äänet ainakin paranee ja persiissäkin jotain lisävoimoo havaitsee kunhan saa PC:n ja vielä säädöt kohilleen..
Äänet todellakin paranee... tai ainakin kovenee!
biggrin.gif

Ja PC:n tarvitset, sillä moottori kaipaa todellakin säätöä sliparin vaihdon jälkeen. PC:seen saa valmiin kartan Yoshimuran sliparia varten, mutta parhaan tuloksen saa tietenkin säädättämällä.

juuh, pelkällä sliparilla tai putkella saa lähinnä äänet kohdalleen. sitten kun hankkii ja asentaa pclll:n ja sen säädättää tehopenkissä, niin saa rutkasti käytettävyyttä, vääntöä alakierroksille, kaasuun vastaavuutta ja hitusen lisää tehoakin, sekä kulutus voinee laskea hieman ainakin teoriassa.

Nonniiih,nyt alkoi lyyti kirjottaan..Yoshi paikoillaan ja täytyy kyllä todeta,että sopii ulkonäköön kuin naula päähän.Huomattavasti sirompi kuin alkuperäinen hormi,kevensi kivasti sivuprofiilia.Äänet lisääntyivät mielestäni kohtuullisesti,eli ei ihan niin kovaa älämölöä onneksi kuin uumoilin.Eipä ollut muuten väliputkea,pelkkä äänenvaimennin kiristyspantoineen ja pultteineen.Tässä on jonkinlainen ristiriita,selvä bolt on minun mielestäni vaikka esim. Duellin katalogissakin puhutaan nimenomaan sliparista.. ???Mutta hälläkös väliä,turha putken pala se olisi periaatteessa ollutkin,onhan alkuperäinenkin jo tarpeeksi tuhti tilavuudeltaan.Nyt vain PC ja säätö..Nii,oliko ketään käynyt hiljakkoin Tampereen KX-Centerissä penkissä,missä hinnoissa pyörii??

jokunen tuttu on käynyt kx-centerissäkin, jos oikein muistan heillä pc:n säätö kustansi likemmäs 300 euroa.

itse kävin viaber oy:ssä ja olen edelleen tyytyväinen palveluun, sekä lopputulokseen. viaberissa säätö penkissä maksoi edellisvuonna n. 170 euroa.

Jos en väärin muista se oli 350e mutta soita ja varmista kun muisti saattaa tehdä kepposet kun on niin monesta paikkaa hinnat kysellyt.

Back