Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostitko ihan uuden ?Tommonen tilattu ja pitäs olla pihassa tällä viikolla, eli kertokaapa huolto väleistä, kestävyydestä yms... Paljon olette ajaneet männällä, venttiileillä, nokkaketjulla yms... Kaikki info pyörästä kelpaa!
Käyt vissiin välillä Muukon FK-radalla ajelemassa? Pari kertaa nähnyt ainakin vastaavan(YZ puolavanteilla) moton siellä vetämässä ihan mukavaa kyytiä...Itsellä on myös smotokamat, joten tulee kesälläkin vähän ajettua.
Enköhän se minä liene, toinen Yammu mikä siellä on ollut on pinnavanteilla. Vaikeeta se vaan on ja vauhti siten kyllä aikasta hiljaista, saa nähdä oppisko tässä joskus vähän ajamaankin.Käyt vissiin välillä Muukon FK-radalla ajelemassa? Pari kertaa nähnyt ainakin vastaavan(YZ puolavanteilla) moton siellä vetämässä ihan mukavaa kyytiä...Itsellä on myös smotokamat, joten tulee kesälläkin vähän ajettua.
ite käytän kottaraisessa Belray:n öljyä ja yleensä tankannut 95 ja toimii hyvinAsiasta seittämänteen, eli mikä on hyväksi havaittu öljy noissa Jampeiissa? Kotari miehet laittaa kuulemma diesel öljyä mutta mun mielestä se ei kyllä ole hyvä vaihteistolle/kytkimelle! 98 bensaahan tohon tyrkätään? Typerä kyssäri mut eka nelarini kyseessä...
Mobilin Delvacia monet käyttää. Edullinen dieselöljy joka täyttää reilusti kaikki moottoripyöräöljyille asetetut vaatimukset. Miksei se olis hyvää vaihteistolle/kykimelle? Perusteluja...?Kotari miehet laittaa kuulemma diesel öljyä mutta mun mielestä se ei kyllä ole hyvä vaihteistolle/kytkimelle!
Mulla on vaan semmonen käsitys, että moottoripyöräöljyn ois hyvä sisältää jotain kytkintä suojaavaa ainetta. Voin olla väärässä, mut TM:ssä oli vähän aikaa sitte juttu siitä. Enkä ole tarkkaan myöskään katsonut, mitä tuo diesel öljy pitää sisällään, mutta hyvä jos pelaa!! Oletko perehtynyt, että onko tuo käyttämäsi BelRay ja diesel öljy suunnilleen samaa litkua?Mobilin Delvacia monet käyttää. Edullinen dieselöljy joka täyttää reilusti kaikki moottoripyöräöljyille asetetut vaatimukset. Miksei se olis hyvää vaihteistolle/kykimelle? Perusteluja...?Kotari miehet laittaa kuulemma diesel öljyä mutta mun mielestä se ei kyllä ole hyvä vaihteistolle/kytkimelle!
Omassa Kotkassa käytän BelRayn 20w50 liisteriä ja hyvin rokkaa...
Käsittääkseni joissain Delvaceissa on kytkimen vaatimat lisäaineet. Pitäs perehtyä tarkemmin, että mitkä Delvacit on kelvollisia mp-käyttöön. Niitä kun on useita eri laatuja...Mulla on vaan semmonen käsitys, että moottoripyöräöljyn ois hyvä sisältää jotain kytkintä suojaavaa ainetta. Voin olla väärässä, mut TM:ssä oli vähän aikaa sitte juttu siitä. Enkä ole tarkkaan myöskään katsonut, mitä tuo diesel öljy pitää sisällään, mutta hyvä jos pelaa!! Oletko perehtynyt, että onko tuo käyttämäsi BelRay ja diesel öljy suunnilleen samaa litkua?