• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yzf R1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Onko eka R1 tullut markkinoille jo 97 vai vasta 98? Miten on nämä ekat vuosimallit pelaavatko hyvin onko ollut suurempia vikoja, vaihteisto, venttiilikoneisto, tärinät, tehot, kiljunnat (sekä kotona että ajossa......). Muuta kivaa...?
sitten vielä kysymys jota ei varmaan saisi tämän pyörän kanssa edes ajatella eli laukut..... saako ja minkälaiset ja sopiiko?
Kiitoksia vastauksesistanne

Ekat on vuosimallia:-98.
Olen kuullut,että joillain olisi ollut vaihteistovikoja,mutta kuultu on aina kuultua varauksella kannattaa suhtautua..
Vm -00 tuli vaihteistoon jotain muutoksia,eli saattaa olla perää huhuissa..
Perälaukun saa ainakin,mutta ei todellakaan sovi.(hyi helvetti)

Perälaukun saa ainakin,mutta ei todellakaan sovi.(hyi helvetti)
Niinpä. Kyllä minä ainakin repeäisin täysin, jos tulisi Rytkönen, Kilogixu tai Blade vastaan varustettuna tarakalla sekä Giwin kovilla taka- ja sivulaukuilla.
biggrin.gif
Itse käytän Bladessa reissuilla tankkilaukkua ja matkustajan paikalle mustekaloilla kiinnitettävää kangaslaukkua, jonka saa helposti irroitettua ja mukaan tarvittaessa.

...ei ollut mitään isoa vikaa 98:sakaan......siirtäjässä oli jotain valmistusjuttuja joita sitten korjailtiin. Muuten kun omasta 99 mallista petti siirtäjästä sellainen haarukka jousi oltiin liikkeessä ihan äimänä.....kuulemman eka Ärrykkä minkä vaihdelaatikon olivat joutuneet avaamaan. "jousi puotosi jonnekin väliin". Muuten mopo kyllä toimii loistavasti......tosin 2000 mallisen vaihteisto on nopeampi ja helppokäyttöisempi......lue: ei niin paljoa välivapaita.

Loistavia mopoja ovat ennen millenumiakin tehdyt.

...ei ollut mitään isoa vikaa 98:sakaan......siirtäjässä oli jotain valmistusjuttuja joita sitten korjailtiin. Muuten kun omasta 99 mallista petti siirtäjästä sellainen haarukka jousi oltiin liikkeessä ihan äimänä.....kuulemman eka Ärrykkä minkä vaihdelaatikon olivat joutuneet avaamaan. "jousi puotosi jonnekin väliin". Muuten mopo kyllä toimii loistavasti......tosin 2000 mallisen vaihteisto on nopeampi ja helppokäyttöisempi......lue: ei niin paljoa välivapaita.
Kiitoksia hyvistä vastauksista.
Olen nimittäin aikeissa ostaa juuri tätä 99 vuosimallin pyörää. Oli niin hauska peli ajaa vanha tonnisen 79 vuosimallin kawan jälkeen..............
En yhtään ihmettele noita vaihdelaatikko vikoja joita on ollu noissa vaihteensiirtäjissä, siirretäänhän siellä n. 150 hepan tehot asfalttiin ja jos hiukan menee kytkin käden ja jalan kanssa pasmat sekaisin...............
062802jumpie_prv.gif

Olihan siinä vanhassa FJ:ssäkin vaihdelaatikon kanssa jotain juttuja.
Onko tässä venttiilivälys palasäädöllä vai ruuvilla niin kuin joissain hondissa on?

Back