• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

yzf1000r thunerace

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gixer600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

gixer600

New member
Moro. Ostin muutama viikko sit tommosen yzf1000r thunderacen, ajettu 44000km, iso huolto tehty samoissa kilometreissä, eli pitäs olla huolto vapaa vähäksi aikaa. Niin, vuosi malli -02. En ole kerennyt mökki rempan takia ajaa kun reilut 1000km, mut kyl se hyvältä tuntuu
smile_org.gif
Siinä on laser hot cam vaimennin, muusta en osaa sanoa, onko suutin sarjaa vaihdettu ym. Minkälaisia kokemuksia tommosesta, onko jotain "luonne" vikoja? minä olen 3 omistaja, huolto kirja erittäin täsmällinen, yamaha centeristä ostettu. Mm, uudet michelin pilot2 renkaat, ketjut+rattaat, jarru palat/levyt uudet, exup myös puhdistettu ja vaijerit uusittu/säädetty. Kyllä kuussatkun jälkeen hymyn kare tulee kun kahvaa kääntää
wink.gif

Exupin kun pidät puhtaana niin ainoa tyyppivika mitä noiden ympärillä on ollut on se että poliisi setä on ottanut vauhtipahveja pois ukkosässien kuljettajilta.
062802moto_prv.gif

Exupin kun pidät puhtaana niin ainoa tyyppivika mitä noiden ympärillä on ollut on se että poliisi setä on ottanut vauhtipahveja pois ukkosässien kuljettajilta.
062802moto_prv.gif

Jos nopeusmittari rupee liikkumaan kierroslukumittarin tavoin niin tähän auttaa mopon talliin säilöminen muutamaksi päivöksi (mulla ainakin auttaa taas pari päivää).

062802jumpie_prv.gif

Back