Z 750 vakuutukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marshal
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Marshal

New member
Semmosta vaan aattelin kysellä pikkuzetan omistajilta, että millasia summia ootte saanu tingittyä suht uusien (03-05) pyörien vakuutuksista. Oon pyydelly tarjouksia 06 vuoden Zetaan ja innolla oottelen pitääkö vaihtaa yhtiötä.

Edelliseen pyörääni hain tarjouksen Ifiltä, mutta kun lainanhaun yhteydessä pankkineiti Nordeassa vilautti hintoja, ei päätöksessä ollu paljon miettimistä. Loppujen lopuksi hintaa tuli Nordeassa melekin 200 euroo vähemmän 5,5 kk:n ajokaudelle.  
idea3.gif

Todellakin kannattaa kilpailuttaa ja jos tarvetta, vaihtaa saa aika tiuhaanki. Laskurien perusteella Pohjola ois antanu kaikenst edullisimman hinnan, mutta hinnat tunnetusti muuttuu aina ku ruvetaan tekee kauppaa (yleensä hieman tippuu)

Kaikille oikein hyvää ajokauden odottelua ja palvotaan kaikki aurinkoa, jotta se sulattais jo noi tiet...
bowdown.gif

Taisin laskea että vakuutukset lähivakuutuksessa on 20% bonuksilla liikennevakuutus 100eur kuussa +kasko 50eur/kk. Eli se tekee 5eur päivä, jolla sais six-päkin päivässä. Saa kyllä odotella 20 vuotta että on täydet bonukset.
Eipä voi muuta kun maksaa itsensä kipeäks, tosin menis se maksa siitä jokapäiväsestä juomisestakin.

Yhteensä 2006 zetan vakuutukset ifissä 20% liikenne/70% kasko niin 130.47 euroa/kk.ja tuohon ei ole vielä sovellettu uusia voimaantulevia sääntöjä.

pohjola ---> 512.62 liikenne ja 404,16 isokasko vuosimaksut
uutena asiakkaana 20% & 60 %
sport05.gif

Pärränä -04 pikkuzeta ja vakuutusyhtiönä Pohjola. Liikennevakuutus + isokasko 850 e jää maksettavaksi kun vähennetään ne bonarit mitä uuteen vakuutukseen tuli. (eli 20% ja 60%)

Oolrait!

Mitens pohjolan asiakkaat, onko toi vakuutus voimassa sitten mitenkä. Eli onks noi niit uusia koko ajan voimassa olevia vakuutuksia, vai kuinka pitkällä ajoajalla vuodessa ootte laskennu?

Mulla vakuutus voimass 12 kk, kuten käsittääkseni kaikilla muillakin jolla on Pohjolan vakuutus

Heitänpä tähän omat vakuutusmaksutietoni:

Kawasaki Z750 vm 2004
- Liikennevakuutus vuodessa 1367,64€ (bonus 25% ja jotain lisäalennuksia)
- Täyskasko vuodessa 429,70€ (bonus 70% ja jotain lisäalennuksia)

Tuosta kun suorittaa yhteen- ja jakolaskua niin ajokuukauden hinta on 149,67€.

Täytynee kilpailuttaa vakuutusyhtiöt huhtikuussa..!

Joo, itte sain tossa eilen pikkuzetalle seuraavan tarjouksen:

liikenne 513 e (25%)
kasko 234e. (70% + keskittämis ja avainasiakasalennus)

Nämä on laskettu 5,5 kk:n ajon mukaan. Ei paha, ei hyvä. Ajattelin vielä kattoo ton pohjolan...
buttrock.gif

Minulla oli HUOM. oli ifissä 2006 750 zeta 130,47euroa/kk..
Vihdoin pohjolaan kokovuosimaksu 704 euroa. eli 58,66 euroa/kk!!
huh huh..halpeni reilusti eikä ole seisontavakuutusmurheita..20 liikenne ja kasko 60.

Hyvä tietää Petrif, oottelen nimittäin just sitä pohjolan tarjousta. Oon just halunnukki tietää paljon pikkuzetasta halutaan pohjolassa, kiitokset siitä. Mulla viel pikkusen tosta halpenee, ku on 25/70.

Oliks sul tos jotain muita alennuksia?

Eilen sitte ostin Zetan, mustan sellaisen!
062802jumpie_prv.gif

Minulla oli HUOM. oli ifissä 2006 750 zeta 130,47euroa/kk..
Vihdoin pohjolaan kokovuosimaksu 704 euroa. eli 58,66 euroa/kk!!
huh huh..halpeni reilusti eikä ole seisontavakuutusmurheita..20 liikenne ja kasko 60.
petrif, pari kyssäriä olisi:
- missäpäin asut (vaikuttaa myös vakuutusmaksujen suuruuteen, itse asun Espoossa)..?
- minkä ikäinen..?
smile_org.gif

- keskititkö jotain muuta Pohjolaan..?

Mutta kiitos tosta viestistäsi, pitääpä kysyä tarjous Pohjolasta!

Edit: Niin, tuossa petriffin vakuutun hintaa ei voine ihan suoraan laskea per kuukausi, mutta jos ajoaikaa olisi kuusi kuukautta, niin maksu olisi karvan alle 120 euroa kuussa... Ajokuukausilta siis.

Joo eli laskin tuon hinnan 704 euroa/vuosi. 20%/60%.
Asun Outokummussa 32v. ja laitoin kaikki talouden vakuutukset samaan firmaan.Koti/Auto/2 Prätkää/Henkivakuutukset.
Kyllä mielummin maksan tuon 700 euroa kokovuodesta kuin 782 euroa/6kk ifissä.
Saa sitten liikenteessä käyttää milloin huvittaa.

Ai tuleeko paljonkin ajeltua talvella? piikkipyörät vaan alle, tai parkkihalliin ajeleen, itellä seisonnassa ja kasko irtisanottu talveksi, ei sitä kukaan tallista varasta, tai polta. Ei ainakaan vielä tapahtunut.

Ai tuleeko paljonkin ajeltua talvella? piikkipyörät vaan alle, tai parkkihalliin ajeleen, itellä seisonnassa ja kasko irtisanottu talveksi, ei sitä kukaan tallista varasta, tai polta. Ei ainakaan vielä tapahtunut.
No ei tule talvella ajettua
smile_org.gif
mutta jos tuo hinta on halvempi kuin muilla vakuutusyhtiöillä 6kk ajot niin minulle se riittää vakuutuksen vaihtamiseen

Turvassa on myös edukkaat vakuutukset Zetaan. Laskuria ei netistä vielä uudelle systeemille löydy, mutta soittamalla siitä selviää...
idea3.gif

750 Z -05
Pohjolas isokasko
961,04

eli Liikenne 459,97 bonus 20%
Isokasko 501,07 bonus 60%

Ja koko vuoden voimas

nii ja ikä 21 ja Kotkasta

Soitin Pohjolaan ja pyysin tarjouksen.

Asun Espoossa, ikää 30v ja pyöränä -04 Z750:
Liikennevakuutus 25% bonuksilla: 555 €
Isokasko (60%
confused_orig.gif
bonuksilla): 563 €
Yhteensä 1117 eli kun laskee kuudelle kuukaudelle niin kuukaudelle tulee hintaa n 186 €. Ei prkle, kallista.

Seuraava soitto....

Back