• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000 2007-> keskustelu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smistik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Smistik

New member
Ajattelin väsätä tällaisen uuden keskustelualueen, kun nuo isot Zetat eroaa kuitenkin jonniin verran toisistaan. Ei eroteta Wanhan liiton miehiä kuitenkaan joukosta, vaan tervetuloa keskustelemaan tällekin puolelle  
062802jumpie_prv.gif


Aloitan tällä uusimmalla pyörän päivityksellä, jonka lisäsin äsken tuonne vanhalle puolelle.

sanoi:
Nyt on Tobyn musta ohjausiskari asennettu. Häärätessä meni n. pari tuntia kun ei ole aikaisemmin tullut tuollaista asennettua. Tanko pois->Yläkolmio pois->Yläkolmion alta molemmat "mutterit" pois (lähti helposti putkipihdeillä)->rengaskiinnike emäputken ympärille (tähän kiinnikkeeseen tulee kiinni ylöspäin osoittava tappi, johon itse iskari kiinnittyy pallonivelellä)->osat takaisin samassa järjestyksessä. Iskari kiinni raiseriin ja iskarin säätö kohdillee. Bolt-on.

img2237475.jpg


Sen verran täytyy sanoa, että muuten hyvä paitsi täytyy kiinnittää alkuperäiseen raiseriin. Mulla oli Fatbarille raiserit, jotka jää liian kapealle. Täytyy käydä hakemassa leveämpi tanko 22mm paksuudella, kun tuo vakiotanko on niin kapea.
 
Ei kukaan tarvisi uudemman Z1000:n vakio pakosarjaa? Lähtis nyt satasella!
Siitä kun poistaisi kollektorissa olevan katin, niin se parantais pikkasen koneen hengitystä ja antaisi jonkun kaakin lisää tehoa!
Esimerkiksi Akran sivuilta näkee että pelkällä sliparin vaihdolla ei tule juuri mitään tehohyötyä, koska toi kollektorissa oleva katti ahdistaa:
http://www.akrapovic.com/motorcy....de47505

Tällä olisi nyt helppo tuota kokeilla, eikä tarvisi pelätä että menee orkkis pakosarja v*tuiksi  
tounge.gif
 
Onkos kukaan vaihtanut tai modannut putkistoaan 03-06 malliseksi (4-2) Olisikohan siitä mitään hyötyäkään? Äänet muuttuisi kyllä mielestäni paremmiksi kuin 4-1-2.
 
Otat vaijerit kokonaan irti servolta asti. Koska uusissa putkissa ei ole kyseistä läppä toimintaa mikä vakipöntöissä on, niin vaijerit saa poistaa kokonaan. kannattaa löysätä kiristimet ennen kuin alkaa ottamaan servolta irti. saattaa pian olla että servo jumittaa ja FI valo alkaa palamaan.
 
Back
Ylös