• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

daxter

New member
Tästähän on huhuttu jo pitkään, mutta nyt ilmeisesti on ihan jo oikeitakin kuvia olemassa:

Kuva

Kuvan väitetään olevan esitteestä skannattu. Lisää juttua täällä.

Ainakin mun mielestä aika hieno, jopa noilla vakioänkkäreillä.
smile_org.gif

Tuo kaikista nykypyöristä tuttu perähökötys v***uun ja sirompi etulokari tuon hirvityksen tilalle, niin sit on
inlove.gif
jopa tällasen vannoutuneen kyykkymiehen mielestä!
thumbs-up.gif
062802moto_prv.gif
baaa.gif
033102beer_1_prv.gif

Ja eiku
033102ass_1_prv.gif
B-Kingeille
033102bebe_1_prv.gif

Jaa-a. Jos tuossa kuvassa on mitään totuutta niin kyllä tuo on miljoonasti onnistuneempi design ku b-kingissä. Mutta onko tosiaan spekseiltään B-kingiä vastaava?

Onhan toi paljon heinompi laite kuin B-King ja selvästi
062802jumpie_prv.gif

Etulokari ja putket vaihtoon...

...pitisköhän ruveta säästämään rahaa...

Minun silmään ainakin tuo kuva on täysi feikki, mutta pakko myöntää, että kiinnostus heräsi välittömästi...!
biggrin.gif

Hienolta näyttää, paljon hienommalta kuin B-King kunhan vaan tekniseltä puoleltaan tulee hyväksi niin hieno vekotin varmasti.
062802jumpie_prv.gif

Ei toi kuva nyt kauheen feikiltä näytä, ei ainakaan mitään kuvamuokkauksen jälkiä oo, mutta mistäs sitä tietää
nixweiss.gif

Ei toi kuva nyt kauheen feikiltä näytä, ei ainakaan mitään kuvamuokkauksen jälkiä oo, mutta mistäs sitä tietää
nixweiss.gif
No ku mun mielestä lähinnä noi etupään katteet ja putkenpäät jne. näyttää aika räkäsesti photoshopatuilta, esim. toi ilmanottoaukko tossa sivukatteen etukulmassa, reuna on jotenkin liian pehmeen näkönen. Ja toi koko maski. Mut mut.. mistäs sitä tietää.

Tosi hyvän näköinen kampe, mutta olisiko syytä hivenen muuttaa tuota ulkoasua. Minusta tuo näyttää vähän liikaa jo olemassaolevilta zetoilta. Itse kaipaisin pieniä muutoksia tai jotain radikaalimpaa vielä. Zetahan se tämäkin olisi ja eihän tuo uusi malli tosin ole ollut vielä käytössä kuin tämän vuoden, joten siltäosin ymmärrettävää. Kuitenkin siinä vaiheessa kun pyörä saadaan tuotantoon niin onko tuo lookki jo wanhaa?!?!

Keula näyttää paremmalta kuin b-king se on selvää. B-kingin etulamppu ja maski viritelmä näyttää lähinnä jonkun tähtien sota -äijän kypärältä.

Mitä perään tulee niin se on kyl b-kingissä onnistuneempi. Noi kuvan putket on aika helvetin karun näköiset ja tuo zetan kilpiteline on aivan perseestä.

Loppujen lopuksi en usko että tämä voisi mitenkään olla lopullinen versio (toivottavasti..).

Niin toi Raptorssihan on jo kautta aikojen alkusyksystä ruvennut tuuppaamaan virtuaalitodellisuuteen omia näkemyksiään siitä, miltä mahdollisesti ensi vuoden suunnitteilla olevat mallit voisivat näyttää. Onhan noilta tullu paljon jo muillekkin malleille arvauksia ens vuodelle mm. KTM on ollut suosiossa. Eli siis, kyseessä on vaan yhen lafkan photoshop- kikkailu. Lisää kuvia löytyy helposti googlettamalla.

Toi kilpitelinehän alkaa olee arkipäivää melkein jokaisessa pyörämallissa. Onneks sen vaihtaminen siroon on helppoa ja halpaa.

Saas nähä millo tulee myyntii ja miten vielä muuttuu muotoilu "hovissa", mut aika potentiaaline vaihtoehto seuraavaks mopottimeks  
cool.gif

Voimaa ja vääntöö luulis kyl piisaavan  
062802moto_prv.gif

Eipä taida tulla B-kingille haastajaa. Pitihän tosta "valaanaisa" kawastakin uusi kunkku tulla mutta eipä siitäkään taida busan kilpailijaksi olla.

Ainakin mun silmään näyttää paremmalta kuin b king. Eihän tässä arvaakkaan vielä uutta pyörää ostaa
biggrin.gif

Back