• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

z750 kaadettu

excalibur22

New member
perkeleen perkele... olin tyhmä ja lainasin siskolle omaa pyörää.
siinä se heitti pienen lenkin ja tuli takas parkkikselle ja oli laittavinaan seisontatukea alas. sitten se hyppäs kyydistä pois ja pyörä kaatu tonttiin
veryangry.gif

vasemmalta puolelta meni kytkinkahva, peili ja moottorista se sivukoppa.

siinä sitten vähän aikaa kiroilua ja soitin sumekolle ja kysyin osien hintaa... 290€ tulis maksamaan... taidan laittaa silti vakuutuksen piikkiin, kun en itse sitä maksa. että sellaista tällä kertaa

taidan laittaa silti vakuutuksen piikkiin, kun en itse sitä maksa. että sellaista tällä kertaa
No jos et itse maksa, niin ei kai sillon väliä..

Mutta kuitenkin, omavastuu n. 150 egee, bonarit putoo 20 pinnaa, eli maksat ensi ja seuraavana kesänä sitten aika lailla enemmän noita maksuja että ei järkeä ton kokosessa vahingossa. Siihen menee kuitenkin se muutama satanen ylimäärästä.. Mutta mitenpäin vaan.

Kannattaa laskee tarkkaan onko järkevää menettää bonukset. Omassa vakuutuksessa omavastuu tollasessa 150 egee. Tilaa osat jostain muualta ku Sumekolta, linkkejä löytyy tuolta kawatalkista muistaakseni. Kaikista helpointa o tietty pistää systeri maksaan koska juuri HÄN unohti sen standin.
smile_org.gif

paitti jos sattuu olemaan rahotusyhtiön vakuutukset niinkun varmaan aika monilla nykyään. Niin bonuksista ei tartte huolehtia..

Tai vaikka ois vakuutukset ihan yhtiöstä.. mutta bonuksettomat..

nimittäin tonnisessa pyöräs kasko täysin bonuksilla 980e/12kk ja bonuksettomana 1050e/12kk.. otin sit bonuksettoman ku bonarit ois tippunu 40ään

Khöh....jää siin kopalle hintaa...
Kahva EMC 10:-, peili jonku 30:-, kopalle jää hinnaksi 250:-??
Onko juuri tosi?

Koppa maksaa sumekolla 249 euroa. Kokemusta on. Löytyis koppa, ehjäksi korjattu naarmuista 100 ekee.

mulle se olisi ollut ihan sama vaikka olisi mennyt kaskosta... mutta nyt tulee melkeen 200€ halvemmaksi systerille

Back