Tähän mennessä 'kesää' on varmaan useampikin Z-kuski ehtinyt käymään radalla kurvailemassa. Itse ehdin muutaman kerran käymään ajoharjoittelutapahtumassa, kerran Alastarolla ja muutaman kerran Motoparkissa.
Mitään kunnon ajanottoa ei ole ollut, koska tapahtumat on olleet luonteeltaan ajoharjoittelua. Motoparkissa on kuitenkin tullut vähän vilkuiltua kellosta kierrosaikoja ja oma nopeus tuntuu vakintuneen tuonne 1.50 pintaan, alle sen en montaa kierrosta ole ajanut.
Minkäslaisia aikoja muut ovat päässeet, ja millainen on ollut tuntuma pyörään kovaa ajaettaessa? Tiedän kyllä, että se on enemmän kuskista kiinni kuin pyörästä, mutta olis kiva tietää jos joku on ajanut Z:lla esim. 1.40 niin voisi vielä yrittää puristaa itsestäänkin pikkaisen lisää vauhtia.
Viime kerroilta jäi vähän sellainen tuntuma, että pyörän pehmeä alusta alkaa tehdä menosta vähän vaarallista kun olen yrittänyt puskeä vielä vähän kovempaa: takarengas alkaa pompottaa/luistaa alta mutkissa, keula yrittää voblata jarrutuksissa, etujarrut menee lukoon(keula pohjaa?) jne...
Mitään kunnon ajanottoa ei ole ollut, koska tapahtumat on olleet luonteeltaan ajoharjoittelua. Motoparkissa on kuitenkin tullut vähän vilkuiltua kellosta kierrosaikoja ja oma nopeus tuntuu vakintuneen tuonne 1.50 pintaan, alle sen en montaa kierrosta ole ajanut.
Minkäslaisia aikoja muut ovat päässeet, ja millainen on ollut tuntuma pyörään kovaa ajaettaessa? Tiedän kyllä, että se on enemmän kuskista kiinni kuin pyörästä, mutta olis kiva tietää jos joku on ajanut Z:lla esim. 1.40 niin voisi vielä yrittää puristaa itsestäänkin pikkaisen lisää vauhtia.
Viime kerroilta jäi vähän sellainen tuntuma, että pyörän pehmeä alusta alkaa tehdä menosta vähän vaarallista kun olen yrittänyt puskeä vielä vähän kovempaa: takarengas alkaa pompottaa/luistaa alta mutkissa, keula yrittää voblata jarrutuksissa, etujarrut menee lukoon(keula pohjaa?) jne...