• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750 ratastusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja söhlö
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

söhlö

Johtaja
Tuli hommattua tuollainen että sais tänä kesänä ajaa eikä räplätä kädet öljyssä....mutta mutta

Tuohon kyllä pitäs saada rattaat vaihdettua, että sais välitykset keveämmiks. Ikävä kyllä RK ei ainakaan valmista kuin vakio hammasta(15 hampainen) eteen ja vain pienempää taakse.

Eli mistä sais 14 hampaisen ko mopoon ja mitä vaikuttaa

Itse laitoin -1 eteen ja +2 taakse, rattaat tilasin muistaakseni stormilta (tai allrightilta), merkki oli renthal. Hauskempi ajaa, paljon hauskempi, vaikkakin itse odotin suurempaa muutosta.

+2 taakse on jo suuri muutos mun mielestä, hauskempi ajaa, ei tarvii vaihtaa koko ajan kun kierroksia enempi. Nopeusmittari heittää vaihdon jälkeen +10km/h, mutta tuntuu vaan ettei pyörä kulje enään mihinkään, vai onko sitten vauhtisokeutta.

Itse laitoin -1 eteen ja +2 taakse, rattaat tilasin muistaakseni stormilta (tai allrightilta), merkki oli renthal. Hauskempi ajaa, paljon hauskempi, vaikkakin itse odotin suurempaa muutosta.
Eipä saa stormilta... ko paikan kesäpoikana tiedän...
Eli siis tilaileen allrightilta...

Taidan ite tyytyä -1 eteen...

Söhlö

Mitkä rattaat tossa on alkuperäsenä? Ajattelin vaan kun heittää toi mun mittari nyt ton +10kmh.

Back