Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla takana sama ja on loistava rengas! kannatan!Itse voin suositella Misukan Pilot Road kakkosia. Kestää hyvin ja itsellä ei ainakaan ole lipsunut "kovemmassakaan" vauhdissa.
Minun mielestä nyt vähän aikaa ajeltuani olen erittäin tyytyväinen , että valitsin Conti Sport ATTACKIT Hyvä pito ja lämpenee nopeasti käyttökuntoon, Road ATTACKIEN pitäisi olla todella hyvät myös joka sään rekaiksicontinentalin sport attackit ja hyvin on toiminu myös sateella kun tie lainehti vedestä ei haitannu menoa millään tavalla ja mutkaisilla teillä on hyvät kantata saa oikeen reippaasti![]()
Hyvät renkaat Pirellit myös TerveisinPirellin Diablot on aivan tykit tässä. Voi mennä mutkaan miten tahtoo ja pitoa löytyy. Ainakin ensiasennuskumeihin verrattuna kokonaan eri planeetalta. Jatkossa pistän ainakin itse vain niitä alle. Pyöränä Z750 '09, joten ei ihan sama peli, mutta tarpeeksi sama.
Liian leveä, ei kannata edes kokeilla, jos mahtuu profiilia kannattaa nostaa niin ajo ominaisuudet paranee 180 -55 eikä lisätä renkaan leveyttä liikaa TerveisinOnkos kukaan kokeillut sopiiko 200/50 leveä takakumi paikalleen?