Z750 rengastus...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KT 210
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KT 210

New member
Moro,millasia renkaita olette käyttäneet zetoissanne?
Itse näin noviisina tiedustelen juuri hankkimaani -06 malliin,edelliset näyttää olevan metzeler rennsportit,tarkoituksena hankkia katu/matka ajoon sellaiset"jokakelin"renkaat,jos sellaisia on olemassa...

Itse voin suositella Misukan Pilot Road kakkosia. Kestää hyvin ja itsellä ei ainakaan ole lipsunut "kovemmassakaan" vauhdissa.

Pirellin Diablot on aivan tykit tässä. Voi mennä mutkaan miten tahtoo ja pitoa löytyy. Ainakin ensiasennuskumeihin verrattuna kokonaan eri planeetalta. Jatkossa pistän ainakin itse vain niitä alle. Pyöränä Z750 '09, joten ei ihan sama peli, mutta tarpeeksi sama.

continentalin sport attackit ja hyvin on toiminu myös sateella kun tie lainehti vedestä ei haitannu menoa millään tavalla ja mutkaisilla teillä on hyvät kantata saa oikeen reippaasti
062802jumpie_prv.gif

Vaikka zetaa ei olekkaan, niin annan ääneni noille misukoiden pilot road2. Hyvä hinta laatusuhde. Pitoa enemmän kuin tarpeeksi.

continentalin sport attackit ja hyvin on toiminu myös sateella kun tie lainehti vedestä ei haitannu menoa millään tavalla ja mutkaisilla teillä on hyvät kantata saa oikeen reippaasti  
062802jumpie_prv.gif
Minun mielestä nyt vähän aikaa ajeltuani olen erittäin tyytyväinen , että valitsin Conti Sport ATTACKIT Hyvä pito ja lämpenee nopeasti käyttökuntoon, Road ATTACKIEN pitäisi olla todella hyvät myös joka sään rekaiksi
biggrin.gif
Terveisin
062802moto_prv.gif

ps eturengas pitää vielä paremmin kuin takarengas

Minulla on zetassa edellisen omistajan jäljiltä Bridgestone Battlax BT 020. Pyörällä olen ajanut vasta reilun tonnin, mutta tuntuu hiukan liukkaalta sellaisessa reippaammassa kanttailussa. Tämä siis yleisillä teillä eli en ole radalla päässyt testaamaan.

Ei tosin ole muista renkaista kokemusta tässä pyörässä, mutta kuvittelisin pitävämpiäkin löytyvän. Kulutuskestosta en osaa vielä sanoa. Näillä kokemuksilla harkitsisin jotain toista rengasta.

Back