• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750 takaiskari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja masba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

masba

New member
Eli vaimoketta on tullut kyydittyä zetalla ja tällä hetkellä takaosa pöyrästä painuu aika alas kun vaimoke on kyydissä.
Eipä tuolla painoa ole kuin vajaa 50 kiloa, mutta sitä kysyn että kuinka paljon takaiskaria kannattaa "kiristää" että ei painuisi niin paljoa alas kun toinen on kyydissä.

Ilmeisesti iskari on nyt asennossa 4 ja ohjekirjan mukaan se on yksin ajalle ok jäykkyys ja siltä on tuntunut, painoa iteltä löytyy vajaa 70 kiloa.

Eli onko teille kokemuksia mitkä säädöt sinne kannattaa laittaa että ei tarvisi sitten säädelle taas takain kun yksin lähtee ajamaan...
withstupid.gif

Enpä osaa sanoo mikä olis sopiva. Ei muuta ku kokeilemaan vaan ja se säätö on niin helppo ja nopee et voi ihan hyvin pyöräyttää aina sen mukaan kohdilleen onko yks vai kaks päällä liikkeellä! N.10 sekunnin toimenpide!

Enpä osaa sanoo mikä olis sopiva. Ei muuta ku kokeilemaan vaan ja se säätö on niin helppo ja nopee et voi ihan hyvin pyöräyttää aina sen mukaan kohdilleen onko yks vai kaks päällä liikkeellä! N.10 sekunnin toimenpide!
No joo, tänään tuota kattelin. Pitää irrottaa takalokari että pääsee kääntämään säätöjä...
confused_orig.gif

Ai niin se avain taitaakin ottaa kii siihen suojaan
sad_orig.gif
No jos muokkaa avainta vähän? Sentti pari päästä pois! Mä en nyt muista onko mulla 1 vai 2 pykälää vakioasetusta kireemmällä mut sillä mennään vaikka yksin ajelee. Se vakio tuntu liian löysältä vaikka sinuakin kevyempi olen ja kun on kyydittäny sellaista alle 50 kilosta niin ei oo perä painunu pahemmin. Mut onneks tarvii harvoin kyydittää, yksin paljo kivempi ajaa
smile_org.gif

Back