Z750 uusiutuu

Näyttää kyllä ainakin mun silmään aika makeelta peliltä. Toi äänenvaimenninhan siitä lähtis luonnollisesti ensimmäisenä helevettiin, ni siinähän sitä jo olis pyörää kerrakseen... USD-keulakin on kyllä enemmän kuinb tervetullut tuohon.

Mulle yks tommonen vihree!
thumbs-up.gif

inlove.gif
Minä en tiedä tekniikasta _yhtään_ mitään, mutta mun silmään näytttäis oikein oikein hyvältä, eikä se varmaan mun allakaan kovin pahalta näyttäis...

Tahtoo lottovoiton!
bawling.gif

Lontoon murteella onnistuu ymmärtäminen ehkä monelta paremmin, joten tässä parempi linkki.

SERIOUS STREET PERFORMANCE
The new Z750 combines serious street riding and with aggressive knife-edged styling. Specially designed for high-performance street riding, this new-age street-fighter offers the perfect balance of engine and chassis performance.
Perfectly balanced
The development aim for the New “Z” Series was “True Street Performance.” And while both the new Z1000 and new Z750 share this quality, their approaches are radically different. “Perfect balance” is the term which best describes the new Z750, delivering crisp, quick-revving power and sharp handling with superb rider feedback. Its avant-garde styling perfectly expresses the performance of this sharp-edged street tool, the only 750 cm³ super naked in its class.

Scalpel sharp handling
A slim and compact chassis gives the Z750 superb manoeuvrability and precise handling in a wide range of riding situations. Chassis highlights include a new 41 mm inverted fork, tuned to cope with demanding sports riding whilst improving ride quality and feel.

Superb feedback
The chassis’ stiffness balance has been optimised to give positive feedback across the entire speed range. In addition, an improved relationship between the seat, handlebars and footpeg positions further enhances communication between rider and machine.

Sensual Power
Complementing the Z750’s new chassis is a re-tuned power unit. The liquid-cooled, 748 cm3, 16-valve, In-line Four has more instant urge and overtaking power — just what’s needed to excel in today’s urban riding environment. Changes result in a wider mid-range torque curve whilst retaining the high-rpm exhilaration of the previous model. These uprated power characteristics are accentuated by a unique new silencer and twin-outlet end-cap emitting a sensual 4-cylinder exhaust note that is pure Kawasaki, while relocated engine mounts behind the cylinder greatly reduce engine vibration transmitted to the rider.

Offering just the right amount of power in a responsive and sharp-looking package, the new Z750 just may be the best balanced machine of the new model year.

Paremman näköinenhän tuo on kuin uusi tonninen! Tuo maskin vasemman puoleinen tumma möhkylä tekee kyllä maskista jotenkin toispuoltaisen ja ruman...
confused_orig.gif

Toivottavasti ei tosta enää ole puhtia kuristettu, sillä siinä ei olisi sitten enää mitään järkeä! Tuskinpa ovat kyllä tehoa kasvattaneetkaan kun tonnisestakin sitä laskivat! Ei olisi mitään järkeä, että tossa 120hp ja tonnisessa vain 5hp enemmän.
eek.gif

Voi prkl! Liian hieno! Nyt tuli kauhee hinku pistää oma zeta vaihtoon keväällä.... voi *****!!!
mad.gif

Tosi siistin näköinen toi vihreä
062802jumpie_prv.gif

Tarvitsee toki heti putken vaihdon ja kilpiteline muokkauksen, mutta niihän ne kaikki ainaski melkee
thumbs-up.gif

Näyttää kyllä ainakin mun silmään aika makeelta peliltä. Toi äänenvaimenninhan siitä lähtis luonnollisesti ensimmäisenä helevettiin, ni siinähän sitä jo olis pyörää kerrakseen... USD-keulakin on kyllä enemmän kuinb tervetullut tuohon.
Joo, ihan hyvältä näyttää. Saa nähdä miten on ajettavuuden käynyt, nykyinen Zeta on testienkin mukaan yllättävän toimiva kokonaisuus ottaen huomioon halvat komponentit. Tuskin toi USD-keula kuitenkaan pystyy nykyistä huonompi olemaan.
Enpä kyllä usko, että pyörän vaihdolla paljon muuta sais kuin tuoreemman ulkonäön... Eli ei mun Zeta ainakaan uuteen pikku-Zetaan vaihdu.

Joo, siistin näkönen on, mut se on varmaan ainoita asioita mitä päivityksellä saa allensa. Luulenpa että oma Zeta jatkaa mun kanssa yhteistä taivalta vielä ainakin ens kesän. Ellei nyt sitte...

Erittäin onnistuneen näköinen päivitys! Tulee varmaan olemaan edeltäjänsä kaltainen myyntimenestys jos hinta on kohdallaan.

Heppoja varmaan 100 pintaan tai vähän alle, mikäli Kawa käyttää samaa kaavaa kuin isossaveljessä.
biggrin.gif

On kyllä kertakaikkiaan asiallisen näköisiä pelejä. Musta ois mun mieleen
062802jumpie_prv.gif

kävis se kyllä tuollanen vihreekin
buttrock.gif

Komeempi kun edellinen, mutta yks asia pistää silmään. Mites tuolla takana menee, näyttäs olevan penkit suht tiiviissä. Varsinkin kun vaimoke on kehunut että nykysessä on tosi hyvä istua  
omg.gif
USD keulaa toi pikku zeta kyllä kaipasikin mutta toivottavasti eivät ole konetta paljoo muuteltu oli mun mielestä sen verta hyvin toimiva paketti  
062802jumpie_prv.gif

Näyttis tosa yhessä kuvassa että olis ollu analoginen kierromittari, pääsee siitä surkeesta digistä eroon
bowdown.gif

Mikä tuo "apurunko" on joka menee sylinterien vierestä? Näyttäisi hopeanväriseltä muovinpalalta, jonka alle kätkeytynee teräsrunkoa...

Mitähän tuo USD -keula käytännössä auttaa jos siinä ei ole säätöjä eli se olisi vain se nykyinen haarukka väännettynä USD:ksi? Vähemmän jousittamatonta painoa, mutta siinä se?

Ilmeisesti tässä ei ole radiaalijarruja vaan pelkästään tuollaiset piparilevyt?

Vähän olen skeptinen, että on vain ulkonäköä hieman päivitetty ja vielä ei oikein osaa sanoa menikö parempaan vai huonompaan.

Sitten kun se hinta Suomessa vielä selviäsi niin voisi miettiä mitä sitä tekee pyörän suhteen.

Täytyy varmaan harkita vaihtamista uudempaan jos tähän päivitettyyn versioon asennetaan jarrut ja alustakin.  
biggrin.gif
Fiksun näköinenhän tuo on, ei hirveästi vaadi "hieromista". Mitäköhän tosiaan meinaavat tehoja tuohon laittaa, jos menee alle sadan niin epäilisin vaikuttavan myyntilukuihinkin.

edit: Örp, tuossa artikkelissa höpistäänkin jotain että tulisi enenmmän paukkua keskialueelle ja yläkierroksille. Noo nähtäväksi jää.

Hienon näköinen mopo, pikku vaivalla saa tuostakin asiallisen pyörän
bowdown.gif

Eipä kyllä enää taida vaihtua oma pikkuZeta alle kiloseen, eli täytyy vissiin joskus vaihtaa uus Z1000 ja kaikki 125 heppaa
biggrin.gif

On kyllä hyvän näkönen kapistus!
Niin yleensähän tuo että "tuodaan keskialueelle enemmän vääntöä" tarkoittaa että huipputehoja on laskettu, mutta tekstissä sanottiin kyllä myös yläkierroksien paukut olisivat jäljellä...
wink.gif
Let´s see!
Ja toi peräosa näyttää kyllä aika jyrkästi eteenpäin kallistetulta, eli voi olla ettei olisi yhtä mukava takapenkkiläiselle kuin nykyinen.

Back