• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750 vaihteet menee huonosti päälle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaihdoin uudet Shell Advanced VSX4 öljyt tilalle. Nyt voi sanoa, että paljon jämäkämpi on vaihteiston toiminta, ei enää "epäröintiä" alaspäin vaihdettaessa. Tyytyväinen olen lopputulokseen.

Mulla kans tänää uudet öljyt 6000 huollossa kehiin, ni kylläpä muuttu laatikko jämäkemmäks. on tääs ku uus pyörä
033102beer_1_prv.gif

Omassa 04-vuoden zetorissa vika korjaantui tyystin jalkatapin ja vaihdevivun irrotuksella,putsauksella ja voitelulla.Suosittelen tekemään ainakin kerran kesässä.

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Luulin jo kytkimen menneen paskaks kun kaverikin niin ehotteli...
Noh muistin joskus lukeneeni tätä samaa ketjua ja kaivelin sen esiin. Nyt pelaa paremmin ku uutena!

Ei tarvinnu muuta kun crc:tä suihkutella polkimen niveleen ja heilutella ja suihkutella. Yritin irrottaakkin sitä vaan tuloksena pyöristynyt kuusiokolo
sad_orig.gif
et ellei siellä mitään oravanpesää ole niin ei tarvii irrotella, suihkuttelu/heiluttelu riittää.

Jospa sitä iltasella vielä
062802moto_prv.gif

joo taitaa z750 ominaisuus olla et jos laskee nopeuden isolla vaihteella tarpeeks alas niin alkaa oleen vaikea saaha vaihteita rullaan alas ykköstä kohti.. mut niksit kun oppii niin toimii!

ja tuo vaihdepolkimen voitelu kannattaa tehä 1-2 kertaa kesässä!
sillä on vaikutusta! kannattaa otta koko jalkatappi runkoineen irti ja sit kokeilla sitä vaihdepolkimen kuusiokoloa auki, sielä on liimat välissä joten se ON tiukka!

Senhän mä irrotinki ja juuri ko. kuusion pyöristin ku on tiukka. Eivät saaneet enää lähipajallakaan auki
nixweiss.gif
pilalla. Ee voi mitää vaihteet pelaa kun unelma ny!

Mulla tosin ei ollu onkelmia isojen vaihteiden kans tai uusien välivapaiden, ykönen ei vaan halunnu mennä aina päälle tai sit se jäi jumiin koko poljin
mad.gif

Back