Tunnettua opusta mukaillen. Tuossa kuukausi sitten olin ihan tyytyväinen Multistradaani. Kaverin kanssa vajaaksi kolmeksi viikoksi Eurooppaan ja kas, tosiasiat tulivat ilmi. Kun tuota ikää on kertynyt jo riittävästi, ei sitä näköjään ole yhtä ketterä kuin aikaisemmin. Kun monta kertaa päivässä nostaa koipensa suht. raskaasti lastatun yli 85 sentin istumakorkeuden omaavan pyörän päälle, käy se jo työstä. Pelkillä varpaankärjillä on paha pakitella, eteenpäinhän vie kone. Kaveri tuumi homman olevan karsean näköistä ja samaan lopputulokseen tulin itsekin, vaikken olisi halunnut siihen tulla sillä olihan vehjettä rakennettu koko talvi ja nippu euroja palanut. Se oman ketteryyden puute kai kuitenkin eniten v-tutti. Perjantaiaamuna Suomeen ja melkein samantien mopokauppaan. Ensiksi tietysti Hailacille, sopivaa ei mallistossa ole eikä omaa merkkiä rakennettuna arvostettu ollenkaan. Jammucenterissä totuttua hyvää Kallen palvelua, mutta japsi, ei,
sehän voisi vaikka olla luotettavakin mutta Corolla mikä Corolla.
Lähistöllä on muitakin kauppoja ja kurvasin TK-Biketeamin pihaan.
Olin joskus päättänyt, etten kyseisen firman ovea aukaise. Joskus
näet olin törmännyt siellä varsinaiseen kaikkitietävään elvikseen.
Tiskin takana istuksi noin keski-ikäinen kaveri, jolta kysyin että
täällähän varmaan pyöriä myydään. Olihan siellä mm. BMW ja
Kawasaki, jonka nurkkaukseen en viitsinyt kävellä. Sisällä oli
bemupuolella hassun näköinen pikkunaku, jonka selkään istuin.
Jalat yltivät maahan, vehje kevyt ja ohjaustanko oikealla paikalla. Kipaisin kaverin luo ja kysäisin vaihtamisesta. Väliraha
+ verottomat tk:t tulivat kuin apteekin hyllyltä. Enpä tarjouksesta osannut muuta päätellä kuin sen, että parempihan tuo oli kuin omassa merkkiliikkeessä. En halunnut koeajaa vaan sanoin tekeväni Väyryset ja nukkuvani yön yli. Pidetään sitten sulle varattuna. Seuraavana päivänä sitten kaupoille ja vieressä
odotteli kaveri, joka olisi saman vehkeen halunnut. Näin siinä vain
kävi, että huomenna käyn hakemassa BMW:n, merkin, jota en koskaan ole ajatellut ostavani. No, onhan tässä ketjuveto ja vain
yksi vilkkukatkaisin, eli F 800 R. Huomennahan tuon näkee, mitä oikein on tullut tehdyksi.
Teksti tuli vähän hullun näköisesti, mutten viitsi korjata
sehän voisi vaikka olla luotettavakin mutta Corolla mikä Corolla.
Lähistöllä on muitakin kauppoja ja kurvasin TK-Biketeamin pihaan.
Olin joskus päättänyt, etten kyseisen firman ovea aukaise. Joskus
näet olin törmännyt siellä varsinaiseen kaikkitietävään elvikseen.
Tiskin takana istuksi noin keski-ikäinen kaveri, jolta kysyin että
täällähän varmaan pyöriä myydään. Olihan siellä mm. BMW ja
Kawasaki, jonka nurkkaukseen en viitsinyt kävellä. Sisällä oli
bemupuolella hassun näköinen pikkunaku, jonka selkään istuin.
Jalat yltivät maahan, vehje kevyt ja ohjaustanko oikealla paikalla. Kipaisin kaverin luo ja kysäisin vaihtamisesta. Väliraha
+ verottomat tk:t tulivat kuin apteekin hyllyltä. Enpä tarjouksesta osannut muuta päätellä kuin sen, että parempihan tuo oli kuin omassa merkkiliikkeessä. En halunnut koeajaa vaan sanoin tekeväni Väyryset ja nukkuvani yön yli. Pidetään sitten sulle varattuna. Seuraavana päivänä sitten kaupoille ja vieressä
odotteli kaveri, joka olisi saman vehkeen halunnut. Näin siinä vain
kävi, että huomenna käyn hakemassa BMW:n, merkin, jota en koskaan ole ajatellut ostavani. No, onhan tässä ketjuveto ja vain
yksi vilkkukatkaisin, eli F 800 R. Huomennahan tuon näkee, mitä oikein on tullut tehdyksi.
Teksti tuli vähän hullun näköisesti, mutten viitsi korjata