• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Zetori-1100

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeehu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jeehu

New member
Mulla on laitettuKIRISTIN jolla voin itse manuaalisesti kiristää nokkaketjua.

Ilmeisesti tuota ratkaisua käytetään jonkinverran koskapa mulla oli aikoinaan GPZ900R johon joku oli laittanut ihan samanlaisen sydeemin.

1. Mistä tiedän et olen kiristänyt tarpeeksi, ettei vahingossa kiristä nokkaketjua liikaa?? Mitä tapahtuu jos kiristää liikaa??

2. Mulla vuotaa hieman öljyä tosta kiristintapista (katso kuva) Voiko kierretappihärpäkkeen irroittaa tosta noinvaan ilman onkelmia, et vois tiivistää? Mitä pitää mahdollisesti huomioida
nixweiss.gif

Voi sen irrottaa ilman ongelmia,pientä öljyvuotoo voi vaan tulla irrotusvaiheessa.
Joku viisas on joskus sanonu että nokkaketjua ei vois kiristää liian kireelle mut tolla sun systeemillä se lienee mahdollista,ei auta kuin kokoeilla kiristämistä varovasti.Ei se ketju kyllä ihan heti poikki mene.Rohkeesti vaan kiristämään jos tarve on.Liian löysällähän ketju ei saa olla.

Köh köh no onpas siinä varsinainen viritys
crazy.gif
Vaan kumma kun ei orkkis kelpaa kun se on Kawoissa mallia paras ikinä jos vertaa mitä Hondista ja Jammuista löytyy
bowdown.gif

Back