• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZR 7 S:n etulyhty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mirkkeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mirkkeli

New member
Onko orggilaisissa ZR7S:n omistajia? Tarvitsisin niinkin kummallista informaatiota kuin etulyhdyn mittoja. Eli leveys ylhäältä (leveimmästä kohtaa), korkeus ja syvyys. Lisäksi tiedustelen käytössä olevaa polttimoa. Lienee yksi H4?
Vuosimallilla ei niin merkitystä, kunhan on kirkkaalla lasilla ja 2000-luvulta. Näitä ei taida rihloitetulla klasilla ollakaan.

Sovittelisin tuota lamppua aivan toiseen mopoon, minkä etuvalo ei miellytä minua ulkonäön suhteen.

Näitä umpioita ei näytä olevan jälleenmyyjien hyllyissä, mikä olisi yksi vaihtoehto ottaa mitat. Pitäisi tilata toiseltapuolelta maailmaa, ja sitten se pitäisi ottaa, vaikka mitat ei olisikaan mopooni sopivat.

Perhana kun olisin bongannut tämän topicin hiukka aikaisemmin! Meinaan pesin juuri Kawan umpion sisältä ja se oli sen vuoksi luonnollisestikin irtonaisena käsissäni. Eipä olisi tuo mittojenkaan ottaminen ollut tuossa vaiheessa kummoinen tehtävä, mutta nyt on lyhty jälleen paikoillaan ja mopo ajokunnossa, niin...
lookaround_orig.gif

Toki jos nuo päältäpäin otetut ulko"lasin" mitat riittää, niin nopsastihan ne kävisi tallissa napsasemassa. Vaan esim. kiinnityspisteiden (4kpl) mitat onkin jo selvästi haastavampi taski
shaun.gif

Lasin mitat riittää tähän hätään. Kiinnityspisteethän joutuu mun tapauksessani tekemään jokatapauksessa alusta asti uudet, eli niiden suhteen ei suurta merkitystä.

Ja kiinnostaa se ko. umpiossa käytetty polttimo/polttimot. Kuvittelin tuon olevan H4:lla, mutta ebayssa oli kaupan ko. umpio, jonka kuvan perusteella se voisikin olla kahdella H7:lla (päällekkäin ja "väliseinä/välipohja") välissä.

Olen "photoshopannut" useita lamppuja omaan hontaan, mutta yhtään suoraan edestä otettua kuvaa ZR:stä en ole netistä löytänyt, minkä voisi sitten leikata ja liimata hondan keulaan.

062802jumpie_prv.gif

Hetken jo ajattelin olleeni puusilmä, kun en ollut tuota löytänyt, mutta sitten hokasin päiväyksen.

Mutta Hitecille isot kiitokset. Meen heti talliin.

Back