ZRX 1100 kaasuvaijeri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hannu p
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hannu p

New member
Eli ongelmana seuraavanlainen:

Velipojan -98 mallisesta pyörästä kaasuvaijeri poikki.

Maahantuoja "lupasi" toimituksen heti 4 viikon päähän, esim. stormin luettelo ei tunne juuri kyseisen eikä zrx 1200 ollenkaan kyseisiä vaijereita.

Onko teillä jollakin viisaammalla tietoa/vinkkiä mitä voisi tehdä? Mistä kautta voisi hakea vaijeria, joko korvaavaa tuotetta tai varaosaa jotakinm muuta kautta kuin maahantuoja?

Käykö jonkin toisen mallin esim. zzr 1100 vaijeri,tms??

Ajokausihan on edelleen parhaimmillaan ja olisi suorastaan kermeaa odottaa vaijeria kokonainen kuukausi.

Kaikesta infosta ( mahdollisimman pikaisesta, jos voi toivoa) kiitollisena.

nimim. Velipojalla keittää maahantuojan varastotilanne... : ) !!

En nyt tunne tarkkaan tuota mallia, mutta itse alkaisin kyselemään pyöräpurkaamoista jos löytyisi vaikka väliaikaisesti jotain vastaavia kaapeleita muista Kawoista. Luultavasti ihan samoja on käytetty muissakin malleissa samalla aikakaudella. Tai sitten ebayhin...

wemotolta englannista saattaisi hyvällä tuurilla tulla viikossa jos niillä sattuu olemaan varastossa. Wemoto mutta tuoltakin kannattaa kysyä ensin varasto tilanne. Itse joskus osia tilanneena maanantaina tilatut osat ovat olleet perillä perjantaina, mutta sekin tietenkin riippuu postista ja missä itse asuu.

Kyllä näyttää olevan nää Suomalaiset maahantuojat ihan
033102ass_1_prv.gif
kävin itse kysymässä Yamahaan kaasuvaijereita, vastaus oli, ei oo, tilataan meidän varastosta Hollannista. Hinta yli 70 e. Wemotosta kotiin 40 eurolla. Ja helvettiä, kyllä nyt kaasuvaijereita pitäis saada hyllystä, mutta eihän ketään maahantuojaa kiinnosta kuin uusien mopojen myyminen. Kiitos ja näkemiin Pamaha Center.
033102ass_1_prv.gif

Kannattaa kysellä jälleenmyyjien varastot myös. Itsellä oli toissa vuonna sellanen tapaus, että menin ostamaan jarrupaloja Sumekolta. Ei ollut ja olis kestäny jonkun päivän tulla. Soitin Takatalolle Saloon ja siellä löyty hyllystä.
Eli itse kysyisin ainaskin Takatalolta, Bike Worldilta, R-M Heinolta ym.

Saksan ebay;ssä näyttäs olevan ainaskin yksi käytetty.
Hae seuraavalla nimellä: gaszugkit kawasaki zrx 1100.
Hinta oli 20 eur + postik.

Back