ZRX-kokoontuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripley
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ripley

New member
Jep, tänään hain pyörän tallista, ja nyt on ensimmäinen nautinnollinen ajelu takanapäin. Enpä muuten ole ennen huomannutkaan, että Lahdesta on Tampereelle yli 250 kilsaa...
tounge.gif
. Näppärästi Kawa navigoi niin Evon ja Hauhon saviset ja kelirikkoiset soratiet kuin kuuman motarin Janakkalan tasalta pohjoiseen. Tästä on hyvä jatkaa.

On siis korkea aika avata keskustelu .orgin 2. ZRX-kokoontumisen ajasta ja paikasta. Itse asiassa keskusteluhan avattiin jo tuolla "antiikki"-viestiketjussa ja samalla todettiin, että on parasta avata sille oma aihe. Vaikka edelliseen ja ensimmäiseen kokoontumiseen ( Kliks! ) pääsi paikalle vain kaksi pyörää neljästä ilmoittautuneesta, niin ZRX-mallimerkinnällä varustettujen pyörien omistajia (tai entisiä omistajia... kröhöm) näyttäisi tällä foorumilla olevan melko monta, ainakin haku-toiminnon avulla pääteltynä: Kliks!

Ajankohdaksi on ehdotettu lauantaita toukokuun 13. päivää klo 14.00 ja paikaksi Turengin Suvirantaa (Kliks!). Ajankohdasta ja paikasta voidaan aina neuvotella, pitkäänkin, sillä valitettavasti jollakin tuppaa aina olemaan joku este jonain tiettynä ajankohtana joka sopisi kaikille muille jne. Minun kokemukseni mukaan on kuitenkin hyvä aloittaa ehdottamalla jotain, sen sijaan että jättää kysymyksen ns. avoimeksi. Esim. myös viikkoa myöhempi ajankohta, 20.5. sopisi minulle mainiosti, ja paikka voi minun puolesta olla missä tahansa Etelä- tai Keski-Suomen alueella.

Jos siis kiinnostusta tapaamiseen (eli, pyörien pällistelyyn, jaskanpauhantaan, kahvinjuontiin ja mahdollisesti pieneen ajolenkkiin) .orgin ReXereiltä (tai "ex-ereiltä"...) löytyy, niin laittakaa viestiä tähän ketjuun. Ja minun puolesta paikalle ovat tietysti tervetulleet kaikki muutkin Z- ja muskelipyörähenkiset!
062802moto_prv.gif

No joo,tampereen alottelevalle Kawa kuskille se 13 päivä sopis kyllä oikeen hyvin,mikäli saan vaan pyörän siihen mennessä. Oli toi Sumeko kertonu ,et toimitus saattaa venyä jopa neljään viikkoon ja pyöräon tilattu viime to. tiukille vetää,mut mukana ollaan jos vaan Sumeko suo!
kaboom.gif

Jesh!

Mukana ollaan, jos vain uusi oljypohja saapuu Saksasta ennen 13. paivaa. Pahaenteinen numero, onneksi ei ole perjantai
biggrin.gif

Sit vois kans kaikki paakaupunkiseudulta lahtevat ilmoitella, missa voitais nahda. Lahdetaan kimpassa ajamaan Turenkiin pain???

-Hessu-

Jep jep!

Päivä sopii ja mukana ollaan mikäli uusi kytkin vain saapuu viikon 19 aikana. Itseasiassa osien olisi jo pitänyt olla aikapäiviä sitten täällä. Tuntuu nuo Japanin toimitukset aina venyvän.

062802jumpie_prv.gif

Pojaat!!!! Mikä teidän pyöriä vaivaa??? Jos jos ja jos, mulla on peli kunnossa voin lähteä vaikka HETI!!

Kilsoja tänä kautena takana jo 800, ja se on vähän...

Molemmat ehdotetut päivät sopii, jos huolitte mukaan.
buttrock.gif

062802jumpie_prv.gif

Pojaat!!!! Mikä teidän pyöriä vaivaa??? Jos jos ja jos, mulla on peli kunnossa voin lähteä vaikka HETI!!

buttrock.gif
Noh noh!

Mutku mutku mulla osui pohja kynnykseen ja uituttaa ja ja...

-H-
sad_orig.gif

tere hessu, joo mä luin sun onnettomuudesta....tekevälle sattuu.
biggrin.gif

noooh, aurinko paistaa,,,,,hohoijaa,,,,taidanpa jättää hevosten ajamiset väliin ja lähteä KAWASAKILLA ajeleen......
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

kiusaseonpienikinkiusa.

062802jumpie_prv.gif

buttrock.gif
No joo! Mutkun mutkun mulla ei oo vielä pyörää
omg.gif
PERKELE! Se on ainut vika,syytä Sumekoa,äläkä vitt....
biggrin.gif

Koitetaan ehtiä mukaan. Olen duunikeikalla Nääsvillessä sillon, ja tarttee koittaa hoitaa hommat ajoissa, niinpääsee mukaan.
sport05.gif

Terve.mie en taia uskatoo tulla,kun haukuttiin puna-harmaata rekxiä niinpal pahasti tässä taannoin.Muuten kävis päivät mitenkä sovitte.Rosvokylästä on vuan joltinenkin hujjautus.Sopikeehan päivä niin turistaan ja tutustuttaan.

Tänään sattu olemaan mutterilla kolme Rexiä yhtäaikaa
vaikka muuten oli vähän pyöriä paikalla. Oli kultavanteista mustaa ,punasta ässää ja limegreeniä ärrää.

vai oli punasikii.Vaihoin tännään oljyt ja suotimen.Ompahan aika kammettava se sutsku sisällensä. :vi**ttaa:Ketjut ja rattaat vaihdan kun tulevat.Täällä maalla on joutunut oottamaan kohta 2 viikkoo.Renkaat on melekosti sakot.Kertokee urhot mitä kannattais laittoo alle,jos km. n.10000 kesässä.Tänäkesänä tulloo mittariin ehkä enemmän,sairaslommoo syksyyn.Eivät osanneet kieltee rexailua
062802jumpie_prv.gif

Woe kilin ajellut pallit!

Viime viikon torstaina saksalainen MP- purkaamo sanoi laittaneenssa uuden (käytetyn) öljypohjan rikkoutuneen Rexini pohjan tilalle.
Swiddunääs! Se on nyt ollut viikon reissussa sieltä Saksasta. Ei voi kestää näin kauaa.
Ensi lauantaina 06.05. on prätkäseuran miittinki Märkiön kurssikeskuksessa ja jännittää nyt, että tuleeko pohja vai ei.

On pakko tänään torstaina mennä yrittämään TIGi hitsaamaan kaverin kanssa tuota vanhaa rikkinäistä. Soon vaikka vedettävä umpeen, että pääsee ajamaan.

Puhumattakaan ZRX miittingistä! Stanaa, jos ei oo sinne kasassa, niin mä ostan uuden Lawsonin, maksoi mitä maksoi.

Noh, nyt on voittaja fiilis, kun duunissa sain hienosti lukijalaitteet toimimaan pitkän projektin päätteeksi ja mä oon ihan kurko
idea3.gif

Jos tää samperin pohja nyt sotkee mun pilvellä olon niin oksat pois.

-Hessu-

Hessu mä voin myydä sulla yhen laiskan vara rexin
wink.gif

Pakko saada potkuu lisää tai uus mopo...

Ja sit saa huutaa! Yeeesss! Roundhouse kick texas ranger style!
062802jumpie_prv.gif

Öljypohja saatiin kaverin kanssa tiiviiksi ja tänään perjantaina se menee pyörään kiinni.
Ei siitä saumasta tullut mikään taidon näyte, mutta riittää mulle ja se on kumminkin siellä pyörän alla piilossa.

Saksalaiset homot stanaa! Vedän niitä dunkkuun. Kotoo töihi!

Mun tsägällä se ehjä pohja on lähipostissa odottamassa, kun tulen naama naantalin aurinkona himaan prätkällä tänään perjantaina.

-H-

Sit asiaan,

Toi eka 13.05. ehdotettu päivä ei sittenkään sovi minulle. Tuo 20.05. ehdotettu päivämäärä olisi siten minulle sopivampi.

Mites ois muilla Rexi kuskeilla?

-H-

Upeetamahtavaa että sait pyörän kuntoon (toivottavasti)! Tälle sopii kumpi vain ehdotetuista päivistä. 13.5. sopisi vähän vähemmällä vaivalla, koska 20.-21.5. olisi tarkoitus vaihtaa asumusta eli muuttaa.

mulle käy mikä päivä vaan,kun vaan kroppa on siinnä kunnossa
että suostuu yhteistyöhön,eikö kohta pitäis jo lyödä lukkoon
kumpi noista päivistä on se jolloin kokoonutaan.

Back