Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäpäin pimeni? Mulla 660 pimenee suunnilleen sodankylän korkeudella ja palaa normaaliksi jonkun matkan perästä... Muistelisin joskus lueskelleeni että tuo on bugi jossain ohjelmaversiossa, en nyt enää muista tarlemmin.

Myös Nuvi 550 oireili samoin viime viikolla Kaaresuvannossa, ja aiemmin Rovaniemen tienoilla viime kesänä. Kokeilin Crc:tä liittimiin, akkua irti,loitsuja ja kirouksia. Lopulta rupesi taas itsestään toimimaan. Pitänee yrittää softan päivittämistä.
Olisko jotain NATO:n salaus/häirintä juttua noilla leveysasteilla?
, vaikka Narvikissa latasin jopa uusimman käyttiksenkin siihen. Reissun jälkeen Pasilassa navi toimi (ja on toiminut sen jälkeenkin) jälleen aivan moitteettomasti! Onneksi oli tuttuja teitä, joten navittomuus ei reissua päässyt pilaamaan.Missä vaiheessa värkit heräsi eloon uudemman kerran?Mulla pimeni kanssa Rovaniemelle mentäessä 660 ja kaverin uusi BMW-navi meni pimeeksi samaan aikaan. Mietin hetken että ajettiinkohan jonkun sotilas-alueen ohi tai jotain sinnepäin.
Mulla pimeni kanssa Rovaniemelle mentäessä 660 ja kaverin uusi BMW-navi meni pimeeksi samaan aikaan. Mietin hetken että ajettiinkohan jonkun sotilas-alueen ohi tai jotain sinnepäin.
Voisko liittyä Norjan tapahtumiin. Bergenin ilmatila suljettiin jne.

Garminin huollosta kerrottiin, että napapiirillä zumo siirtyy yötilaan ja näyttö näin pimenee. Ominaisuudesta on kerrottu eteenpäin, mutta ilman tulosta. On toistunut itsellä niin Norjassa, Suomessa kuin Venäjälläkin. Näyttö kirkastuu jossain vaiheessa.