• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Zümon MP3 soitin !?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomtom69
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tomtom69

New member
Auttakee! Miten Zümoon saa ladattua musiikkia?? Olen yrittänyt vaikka miten, mutta ei näy koneessa.
sad_orig.gif

Kun sulla näkyy se Zumo Windowsin My Computerissa omana asemanaan niin sinne alle teet MP3 nimisen hakemiston ja tuon sisälle sitten ne sun biisit.

Sama toimii myös SD muistikorteilla eli kunhan hakemiston nimi on oikein niin kipaleet löytyy.

Sitä en ole testannut vielä miten tuonne tehdyt alihakemistot ja playlistit toimii.

Yritin laittaa useampaakin paikkaan MP3 kansion, mut ei pelitä silti. Musa ei siirry itse laitteeseen!
Olisko jollain jotain "tarkentavaa" ohjetta??

Paina oikeeta hiiren nappia ja valitse alusta niin sitten vois pelittää paremmin.

Yritin laittaa useampaakin paikkaan MP3 kansion, mut ei pelitä silti. Musa ei siirry itse laitteeseen!
Olisko jollain jotain "tarkentavaa" ohjetta??
Näkyykö sulla se Zumo My Computerissa OK omana asemanaan ja Zumo yhteyskaapelia oot käytelly OK muihin hommiin?

Ja kun yrität omalta koneelta copy-paste siirtää tiedostoja Zumon asemalla olevaan MP3 hakemistoon niin kone sanoopi mitä?

Ei tuossa minulla mitään ihmeellisyyksiä ollut eli tiedostoja sen kun vaan siirteli samaan tyyliin leikkaa-liimaa Windowsissa kuin mitä vaan fileitä niin suoraan Zumo huomasi käynnistyksessä uudet musatiedostot. Osa tiedostoista minulla on SD muistikortilla ja osa Zumon sisäisellä muistilla eli kumpi vaan pitäisi pelata yhtä hyvin.

Kone ilmoittaa että kaikki tiedot asemalta lähtee jos alustaa ja sitä en halua! Et en tee sitä. Löytyiskö mitään muuta
confused_orig.gif
?

Mulla ei näkynyt koko MP3 kansiota. Tein kansion ja siirsin siihen musaa, mutta ei siirry koneeseen!

Mulla ei näkynyt koko MP3 kansiota. Tein kansion ja siirsin siihen musaa, mutta ei siirry koneeseen!
? Ny en enää pysy kärryillä. Jos teit MP3 kansion Zumon sisäiselle asemalle ja siirsit sinne MP3 tiedostot niin nehän on sitten siirtyneet sinne Zumoon?

Kuulostaa vähän siltä että paree hoitaa lähipiirin nörttiteini apuun eli sulla on MP3 kansio jossain ihan muualla nyt.

Juup en alusta, kun ei ole tuota muistikorttia vielä eli koneen muisti lähtis! No yritän räpeltää ja kokeilla eri vaihtoehtoja, ehkä vielä jonain päivänä poppi soi
biggrin.gif
!

Heti siinä Zumon aseman (mun tapauksessa E: ) juuressa Garmin nimisen hakemiston vieressä.

Muita hakemistoja juuressa ei näykään kuin Garmin ja MP3. Tuolla Garminin sisällä sitten niitä karttoja sun muita Zumon omia tiedostoja.

Ok, mulla voikin sitten olla jotain muita kuin MP3 musaa, kun siirrän kappaleita niin automaattisesti syntyy Garminin asemaan kasio "Music". Vika voipi olla sitten siinä. Kiitos kovasti avusta!!

Latasin Zumoon Lynyrdin tupla CD:n. En millään saa soitinta soittamaan ensin ykkös-CD- ja sitten kakkos CD:n, vaan Zumo toteaa että kyseessä on yksi albumi ja soittaa vuorotellen molempia CD:tä. Mitkään hakemistojärjestelyt tai tiedostojen uudelleen nimeämiset ei auta. Auttaako mikään?

Latasin Zumoon Lynyrdin tupla CD:n. En millään saa soitinta soittamaan ensin ykkös-CD- ja sitten kakkos CD:n, vaan Zumo toteaa että kyseessä on yksi albumi ja soittaa vuorotellen molempia CD:tä. Mitkään hakemistojärjestelyt tai tiedostojen uudelleen nimeämiset ei auta. Auttaako mikään?
withstupid.gif

Voi olla, että olet jo tän vaihtoehdon blokannut pois, ja kokemukseni rajoittuu kyllä kaikkeen muuhun kuin zumoon, mutta itellä jotkut biisit on numeroitu, siis numero biisin nimen edessä ja sittenkun on miljoona levyllistä musaa, se soittelee niitä sitten ekaks kaikkien levyjen 1 biisit ja sitten 2 jne. Olisko tollasesta kysymys?

Mielenkiintoisia kysymyksiä, tilasin itelleni just zumon ja nyt luen sitten kuumeisesti kaikkee asiaan liittyvää juttua, että pääsee mahd. nopeesti kaikista murheista
thumbs-up.gif

Voi olla, että olet jo tän vaihtoehdon blokannut pois, ja kokemukseni rajoittuu kyllä kaikkeen muuhun kuin zumoon, mutta itellä jotkut biisit on numeroitu, siis numero biisin nimen edessä ja sittenkun on miljoona levyllistä musaa, se soittelee niitä sitten ekaks kaikkien levyjen 1 biisit ja sitten 2 jne. Olisko tollasesta kysymys?
Taitaa zumo tutkia mp3- headereitä, tiedostonimillä ei ole vaikutusta mihinkään.

Taitaa zumo tutkia mp3- headereitä, tiedostonimillä ei ole vaikutusta mihinkään.
OK, no niinkun sanottu, zumosta ei vielä mitään hajua.
baaa.gif

Tän linkin  mukaan osaa myös playlistit.
Ehkäpä se tästä.

Tein playlistin, latasin sen, kun kävi tasan kuin tuon linkin viimeiselle kirjoittajalle. Zumo vaan soitteli omiaan.

Back