Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tunnu oikein keskustelua syntyvän, joten taitavat olla keskenään aika tasavahvoja pelejä molemmat???Noniin, alotetaanpas tästä nyt keskustelu. (zx10r)(R1)![]()
No mutta eihän tässä ole mistään matkapyörästä kyse! Tämä on rock!Kyllä tuo uusi ZX-10 ihan hyvältä vaikuttaa, mutta ajoasento on kyllä huonompi kuin vanhassa mallissa, ainakin matka-ajoon.
Ihanko totta? Oletin että kyse on paremmasta matkasohvasta kuin itse Gold Wing!No mutta eihän tässä ole mistään matkapyörästä kyse! Tämä on rock!![]()
Meinaatko, että jos pyörä ei ole syntyessään klassikko, niin 15 vuoden vanhana ainakin? Hyvä, arvo vain kasvaa.(ainakin käyttöarvo)tiesitkö kms, että just nyt sun mopos on klassikko iässä?
himottavuus kasvaa tuonikäisissä, usox.
niise ikähuarukka on 15v. ja vanhemmat ovat klassikoita.
No niin, asiaasanoi:ja nähnytkin vain harva.
Kohta on moni nähnyt jos "susirajantaakse" Tuusulaan eksyy..
TUUSMOTOR![]()
VN2000... onko moisesta kuvia/tietoja?ZX-10R, Z750 ja VN2000 ovat esittelyssä R.M. Heinolla Tampereella torstaina 23.10.2003
Menee ohi aiheen, mutta ensivuodeksi VN kasvaa kaksilitraiseksi (2053cc)...VN2000... onko moisesta kuvia/tietoja?
Varmaankin pikku tyypit paasee silla kympilla ottamaan, jos silleen ihan varovastiZX-10R, Z750 ja VN2000 ovat esittelyssä R.M. Heinolla Tampereella torstaina 23.10.2003
No mitä tuohon nyt voi sanoa - Kawasaki on paras....tahtoisin nyt kuulla pari perusteltua syytä miksi minä ostaisin tuon ZX-10ärrän enkä Rykköstä tai Uutta litraBladea??
Saan tästä kaikki piano-fanit (Zillan johdolla....tahtoisin nyt kuulla pari perusteltua syytä miksi minä ostaisin tuon ZX-10ärrän enkä Rykköstä tai Uutta litraBladea??
Niin, ja MasterBike 2003:ssakin tämä hengetön statisti oli vain 3:nneksi nopein Kilogixun ja Aprilia Edwards- replican (vai Factory?) jälkeen.Blade on ollut jo vuosia ihan joukkoon hukkuva hengetön statisti.