• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-10R 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bullet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bullet

New member
Noniin, alotetaanpas tästä nyt keskustelu.   (zx10r)
033102beer_1_prv.gif
(R1)

Kyllä tuo uusi ZX-10 ihan hyvältä vaikuttaa, mutta ajoasento on kyllä huonompi kuin vanhassa mallissa, ainakin matka-ajoon.

Aika paha se on varmaan keskustella ja verrata, kun kukaan täällä ei ole niitä ajanut, ja nähnytkin vain harva.

ainakin ite ottaisin mieluummin kmswallowerin kympin, mullaki oli sellainen, paljon enemmän pyörää vähemmällä rahalla ja toimii.. siis kilo per euro ja kilo per heppa..

tiesitkö kms, että just nyt sun mopos on klassikko iässä?
himottavuus kasvaa tuonikäisissä, usox.

niise ikähuarukka on 15v. ja vanhemmat ovat klassikoita.

Ainakin zx10r:än ulkonäöstä voidaan väitellä!  
thumbs-up.gif
Mustana ehdottomasti paras. Hmm. Voisinkin lisätä linkin johonkin kuvaan jos joku ei vielä ole nähnyt: mustana

tietysti edesauttaa, mikäli pyörä olisi jo syntyessään kalsisikko, siis klassikko, mitä harvat mallit ovat, niin tarpeeksi vanha on jokatapauksessa klassikko, kuvittele 1920-luvun matchlessia tjn.

yli 15-vuotiasta pidetään prätkissä yleisesti klassikkoikärajana.
niitä malleja ei yleensä saa enää uutena jne.

kypä on klassikko, sehän oli hetken myös maailman nopein vakiosarjatuotantopyörä, 1988, 268kmh max. nopeus.

sanoi:
ja nähnytkin vain harva.

Kohta on moni nähnyt jos "susirajantaakse" Tuusulaan eksyy..
TUUSMOTOR
buttrock.gif
No niin, asiaa
smile_org.gif

Itse olen jo ehtinyt sen päällä istumaankin, ja Rykkösenkin livenä nähnyt, mutta siltikään en pysty alkamaan vertailemaan niitä ilman sen kummempia ajokokemuksia.
Julkaistut tekniset tiedotkin ovat vielä silkkaa tehtaiden propagandaa, joten realistista infoa vasta odotellaan.
Vitun hyvä vertailla mopoja, eiks jeh?

Mutta silti pisteet tuusmotorille tuosta kympin näytteilletuonnista...

myös bikeworldissa on tuolloin nähtävänä... pitääkin mennä tsekkaamaan... tässä teille uus kuva joka pistää kuolan erittymään!
bowdown.gif
mopo

....tahtoisin nyt kuulla pari perusteltua syytä miksi minä ostaisin tuon ZX-10ärrän enkä Rykköstä tai Uutta litraBladea??

.....eikä pliis juttua Kawa on paras muut paskoja....siis jos jollain on oikeita mielipiteitä eikä vain omia totuuksia.

....tahtoisin nyt kuulla pari perusteltua syytä miksi minä ostaisin tuon ZX-10ärrän enkä Rykköstä tai Uutta litraBladea??
No mitä tuohon nyt voi sanoa - Kawasaki on paras
biggrin.gif

Asiahan on kuitenkin niin että nämä kolme pyörää ovat suorityskyvyltään varmasti hyvin lähellä toisiaan. Kaikissa on uusia teknisiä hienouksia ja virityksiä. Mihin kukakin sitten päätyy on varmasti lähempänä henkimaailman juttuja kuin johonkin järkevään asiaan perustuva päätös. Minä en ainakaan osta pyörää testien perusteella enkä muiden kehujen perusteella. Ostan ja valitsen sen mikä minulle käteen sopii ja mika tuntuu hyvältä perseen alla. Tähän saakka se on ollut minulle Kawasaki. Ei ole kuitenkaan pois suljettua että merkki voisi vaihtua.

Niin ja tietysti kun nippelivammainen olen niin kaikki uusi hieno tekniikka saa minulta lisäpisteitä ja plussaa
buttrock.gif

Saan tästä kaikki piano-fanit (Zillan johdolla
biggrin.gif
) ja honda-hörhöt niskoilleni, mutta mulle syy vois olla se, että toi kwaakku on niistä parhaan ja räyhimmän näköinen!!

Juu siis pianohan on kerännyt kaikkien ihailevat katseet kuvissa ja hondassakin pitäisi periaatteessa olla kaiken kohdallaan, mutta ihme ja kumma, jotenkin ovat luonnossa vain ihmeen mitäänsanomattoman näköisiä. Siis minun mielestäni tietty. Itseasiassa -02-03 RYtkönen on onnistuneempi, kuin tuo uusi. Blade on ollut jo vuosia ihan joukkoon hukkuva hengetön statisti.

Ja asioistahan voi olla montaa mieltä, mutta jotenkin vain tuo putkien vetäminen penkin alta ei ole noilta japseilta onnistunut (siis ulkonäöllisesti), ihan toisin, kuin makarooneilta.

Tekniikasta en sano mitään, kun en siitä mitään ymmärrä, ja kaikkihan ne taatusti hyviä ovat.

Back