Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse teetin 10R:n 24tkm huollon viime kesänä Jkl:ssä Kuvalla, hintaa huollolle tuli muistaakseni n.550€. Tampereella arvioivat hinnaksi muistaakseni 700€+.JS-Technics :llä oli nettisivuilla hinta 470 euroa.. onkohan treellä missään suurinpiirtein tolla hinnalla mahdollista teettää huollon?
Tein 24tkm huollon itse viime talvena. Ei paha homma. Ekana iltana purku ja venavälysten mittaus ja toisena päivänä tiivisteiden haku ja kasaus. Ylimmät moottorin kiinikkeet pitää tosiaan irroittaa, että saa 1 ja 4 pyttyjen puolat ulos kannesta, mutta se on vain 3 ruuvia/puoli. Jäähdytin pitää irroittaa ja jättää letkujen varaan, että saa venakopan irti.Itse teetin 10R:n 24tkm huollon viime kesänä Jkl:ssä Kuvalla, hintaa huollolle tuli muistaakseni n.550€. Tampereella arvioivat hinnaksi muistaakseni 700€+.JS-Technics :llä oli nettisivuilla hinta 470 euroa.. onkohan treellä missään suurinpiirtein tolla hinnalla mahdollista teettää huollon?
Kalliin tuosta kybän huoltamisesta tekee se, että pyörä on niin kompaktisti pakattu, että pitää purkaa pyörää ihan urakalla, ennen kuin saa esim. venat säädettyä sekä 1 ja 4 sylinterien tulpat vaihdettua..
kerran oon venoja säätäny 100a datsuniin joskus pikkupoikana nii ei viittis ihan sillä kokemuksella alkaa harjotteleeTein 24tkm huollon itse viime talvena. Ei paha homma. Ekana iltana purku ja venavälysten mittaus ja toisena päivänä tiivisteiden haku ja kasaus. Ylimmät moottorin kiinikkeet pitää tosiaan irroittaa, että saa 1 ja 4 pyttyjen puolat ulos kannesta, mutta se on vain 3 ruuvia/puoli. Jäähdytin pitää irroittaa ja jättää letkujen varaan, että saa venakopan irti.Itse teetin 10R:n 24tkm huollon viime kesänä Jkl:ssä Kuvalla, hintaa huollolle tuli muistaakseni n.550€. Tampereella arvioivat hinnaksi muistaakseni 700€+.JS-Technics :llä oli nettisivuilla hinta 470 euroa.. onkohan treellä missään suurinpiirtein tolla hinnalla mahdollista teettää huollon?
Kalliin tuosta kybän huoltamisesta tekee se, että pyörä on niin kompaktisti pakattu, että pitää purkaa pyörää ihan urakalla, ennen kuin saa esim. venat säädettyä sekä 1 ja 4 sylinterien tulpat vaihdettua..
Ihan pikkusen enemmän hommaa kuin normaalisti, mutta ihan tehtävissä itsekin jos omaa perustaidot ja vähän työkaluja. Itsellä on vielä orkkis korjaamokäsikirja josta on hyvä katsella työvaiheet ja kiristysmomentit.
Kyllähän tolla erotuksella saa jo muutamantai jotain muuta kivaa ja mikä tärkeintä... mielenrauhan itselleen, että työ on tehty oikein. Uusimaalainen sananlasku:"Kun itse tekee saa sellaisen, kun sattuu tulemaan."![]()
![]()