ZX-12R tankkilaukku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sjobbe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sjobbe

New member
Olen sivusilmällä katsellut laukkuja mutta lähes kaikki ovat ns. magneettikiinnitteisiä. Tusinassa kun on "tankki" muovista niin herää kysymys että pureeko tarpeeksi hyvin/laisinkaan metalliin siellä alla?

Mieluiten siis remmillä kiinnittäisin mutta niitä on niin harvassa ja osa on niin #&%!# kalliita.

Ehdotuksia/kokemuksia/linkkejä?

Moro,

Ei pure magneettilaukut...joten ne voi unohtaa. Jotkut ovat ostaneet 12r:ään hirmuisen kalliita Bagsterin laukkuja, mutta mä ratkaisin asian niin, että ostin allrightilta heldin tankkilaukun, joka kiinnitetään tarrakankaalla (tai mikä sen nimi nyt olikaan). Etupää tulee kiinni klipseillä, joten tankon ympärille vastaklipsit kiinni mustekaloilla (koukut poies). Sitten tuon allrightin laukun mukana tuli se kangastarraosio, jonka kiinnitin pysyvästi tankkiin (tai sen suojaan). Toinen pää penkin alla kiinni ja toinen pää tankinkorkin alle. Laukku taisi maksaa 79 euroa ja hyvä tuli : ))

Eikä hankaa....
Kuvia yritän laittaa, kunhan niitä saan otettua.

kapsu

Kiwiltä löytyy imukuppikiinnitteinen tankkilaukku, itsellä (tai siis tuolla selän takana sanelevalla karvaisemmalla puoliskolla) on sellainen, hyväksitodettu, eikä ole hinnalla pilattu.
bowdown.gif

Kiwiltä löytyy imukuppikiinnitteinen tankkilaukku, itsellä (tai siis tuolla selän takana sanelevalla karvaisemmalla puoliskolla) on sellainen, hyväksitodettu, eikä ole hinnalla pilattu.  
bowdown.gif
Mulla myös tuo Kiwin imukuppi versio, joka asian ajaa, mutta veikkaisin tuon bagsterin mallin olevan parempi. Meinaa nimittäin nuo imukupit irtoilla jonkin verran jos laukku täynnä.

Back