• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Zx-63 636 -05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kukaan ei oo vielä ajanut sitä? Eikös uudessa bike-lehdessä ollu jotain juttua jo tosta. Ruman näköisen ovat tehneet tuosta perästä
crazy.gif
jotenkin on turhan raskaan näköinen, tykkäsin 03-04 malleista enemmän. Tehoa pitäis olla 100kW
omg.gif
, voiko toi pitää paikkaansa? Hullu peli jos noin on
bowdown.gif

Uusin FastBikes lehti vertaili...kawa oli selkee kunkku (painopiste radalla)...kakkone gixxer, kolmonen cebari RR ja nelonen R6...

Messuilla esittelijä väitti, että kakkosella pitäs kaasusta keulia...tiedä sitten...
cool.gif

sanoi:
Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella..  on se vaan kova pyörä!!  

ei keuli kakkosella kaasusta. piste.
Piste löytyy näppikseltä siitä pilkun vierestä, ei sitä tarvii kirjottaa. Toi pyörä keulii kakkosella "kaasusta", eli ilman kytkimen apua, kaasua vaan vähentämällä ja sitten heti lisäämällä.

Eri asia on miten kaasusta keuliminen "virallisesti" määritellään.

sanoi:
Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella.. on se vaan kova pyörä!!

Piste löytyy näppikseltä siitä pilkun vierestä, ei sitä tarvii kirjottaa. Toi pyörä keulii kakkosella "kaasusta", eli ilman kytkimen apua, kaasua vaan vähentämällä ja sitten heti lisäämällä.

Vetämällä tuppi nurin, ei pumppaamalla. Tehon puutteesta kärsivät, kuten minä, joutuvat pumppamaan tai vaihtelemaan ilmassa vaihteita että voipi keulitella kakkosella. Oikeilla moottoripyörillä se onnistuu vääntämällä kaasua.

sanoi:
Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella.. on se vaan kova pyörä!!

Vetämällä tuppi nurin, ei pumppaamalla. Tehon puutteesta kärsivät, kuten minä, joutuvat pumppamaan tai vaihtelemaan ilmassa vaihteita että voipi keulitella kakkosella. Oikeilla moottoripyörillä se onnistuu vääntämällä kaasua.
Mitä nää oikeet moottoripyörät on?

On se ihme juttu, että vaikka insinöörit pähkäilee päänsä puhki kehittäessään pyörien geometrian niin, etteivät ne keulisi, niin silti juuri se ominaisuus tuntuu olevan se tärkein.

Keuliihan ne vaikka kutosella jos vaan välityksiä rukataan, ei se moposta sen parempaa tee.

sanoi:
Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella..  on se vaan kova pyörä!!  

GSX-R 1000 16 piikkisellä eturattaalla (originaalilla 17 piikkisellä joskus, mut ei aina), R1 vähän prepattuna, ZX 10R.. Noi ny ainakin. En tiedä että muilla onnistuis puhdas powerwheelie kakkosella. Välityksiä ronkaamalla onnistuu melkeen millä vaan.

Mä määrittelen kaasusta keulimisen silleen, että keula nousee voiman takia vaikka kesken kiihdytyksen. Ei mitään on/off kaasukikkailua.

sanoi:

GSX-R 1000 16 piikkisellä eturattaalla (originaalilla 17 piikkisellä joskus, mut ei aina), R1 vähän prepattuna, ZX 10R.. Noi ny ainakin. En tiedä että muilla onnistuis puhdas powerwheelie kakkosella. Välityksiä ronkaamalla onnistuu melkeen millä vaan.

Mä määrittelen kaasusta keulimisen silleen, että keula nousee voiman takia vaikka kesken kiihdytyksen. Ei mitään on/off kaasukikkailua.
Muutaman kerran oon 636:sta testannu ja ilman kytkintä se keulii kyl ihan hienosti. Normaalissa ajoasennossa kakkosella täsykiihdytyksessä saattaa vähän eturengas nousta, mut ei siitä keulimaan oikeen pääse. Eri asia on sitten jos ottaa kunnon takakenon, uskoisin, että keulii kaasusta silloinkin... puhdas powerwheelie ei tuokaan kyllä enää mun mielestä ole.

Mut keulii kakkosella kaasusta silti... se on mun mielipide
smile_org.gif

henk.koht. ei vois vähempää kiinnostaa että keuliiko,varmaan tossa on parempiakin ominaisuuksia
tounge.gif
hieno laite,ja tän hetken kovin kusiainen
buttrock.gif

Vittu on teillä aiheet.....Keuliiko kakkosella...............Kuulostaa samalta kun jotku teinit tappelis et mun faija on vahvemoi kuin sun.HALOO...Saa taas muun foorumin kaverit naureskella.Anteeksi töykeyteni ja rumat sanat , mutta on se vaan niin tyhmä aihe...........

Vittu on teillä aiheet.....Keuliiko kakkosella...............Kuulostaa samalta kun jotku teinit tappelis et mun faija on vahvemoi kuin sun.HALOO...Saa taas muun foorumin kaverit naureskella.Anteeksi töykeyteni ja rumat sanat , mutta on se vaan niin tyhmä aihe...........
No mut mun faija ON vahvempi ku sun!
biggrin.gif
Ja se powerwheelie antaa vaan niin infernaalisen hienot fiilikset!!! Harva sitä pystyy todellisuudessa kieltämään.
thumbs-up.gif

No mut mun faija ON vahvempi ku sun!
biggrin.gif
Ja se powerwheelie antaa vaan niin infernaalisen hienot fiilikset!!! Harva sitä pystyy todellisuudessa kieltämään.
thumbs-up.gif
Näin on!

Back