JukkaPoika
New member
Alottakaas nyt joku keskustelu tästäkin uutuudesta!Kohtahan on jo lumet sulanut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*total reps*Messuilla esittelijä väitti, että kakkosella pitäs kaasusta keulia...tiedä sitten...![]()
Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella..Messuilla esittelijä väitti, että kakkosella pitäs kaasusta keulia...tiedä sitten...![]()
sanoi:Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella.. on se vaan kova pyörä!!
Sähän alat nähdä valoakawa on selkee kunkku
Piste löytyy näppikseltä siitä pilkun vierestä, ei sitä tarvii kirjottaa. Toi pyörä keulii kakkosella "kaasusta", eli ilman kytkimen apua, kaasua vaan vähentämällä ja sitten heti lisäämällä.sanoi:Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella.. on se vaan kova pyörä!!
ei keuli kakkosella kaasusta. piste.
Vetämällä tuppi nurin, ei pumppaamalla. Tehon puutteesta kärsivät, kuten minä, joutuvat pumppamaan tai vaihtelemaan ilmassa vaihteita että voipi keulitella kakkosella. Oikeilla moottoripyörillä se onnistuu vääntämällä kaasua.Piste löytyy näppikseltä siitä pilkun vierestä, ei sitä tarvii kirjottaa. Toi pyörä keulii kakkosella "kaasusta", eli ilman kytkimen apua, kaasua vaan vähentämällä ja sitten heti lisäämällä.sanoi:Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella.. on se vaan kova pyörä!!
Eri asia on miten kaasusta keuliminen "virallisesti" määritellään.
Mitä nää oikeet moottoripyörät on?Vetämällä tuppi nurin, ei pumppaamalla. Tehon puutteesta kärsivät, kuten minä, joutuvat pumppamaan tai vaihtelemaan ilmassa vaihteita että voipi keulitella kakkosella. Oikeilla moottoripyörillä se onnistuu vääntämällä kaasua.Piste löytyy näppikseltä siitä pilkun vierestä, ei sitä tarvii kirjottaa. Toi pyörä keulii kakkosella "kaasusta", eli ilman kytkimen apua, kaasua vaan vähentämällä ja sitten heti lisäämällä.sanoi:Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella.. on se vaan kova pyörä!!
GSX-R 1000 16 piikkisellä eturattaalla (originaalilla 17 piikkisellä joskus, mut ei aina), R1 vähän prepattuna, ZX 10R.. Noi ny ainakin. En tiedä että muilla onnistuis puhdas powerwheelie kakkosella. Välityksiä ronkaamalla onnistuu melkeen millä vaan.Mitä nää oikeet moottoripyörät on?Vetämällä tuppi nurin, ei pumppaamalla. Tehon puutteesta kärsivät, kuten minä, joutuvat pumppamaan tai vaihtelemaan ilmassa vaihteita että voipi keulitella kakkosella. Oikeilla moottoripyörillä se onnistuu vääntämällä kaasua.Piste löytyy näppikseltä siitä pilkun vierestä, ei sitä tarvii kirjottaa. Toi pyörä keulii kakkosella "kaasusta", eli ilman kytkimen apua, kaasua vaan vähentämällä ja sitten heti lisäämällä.sanoi:Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella.. on se vaan kova pyörä!!
Muutaman kerran oon 636:sta testannu ja ilman kytkintä se keulii kyl ihan hienosti. Normaalissa ajoasennossa kakkosella täsykiihdytyksessä saattaa vähän eturengas nousta, mut ei siitä keulimaan oikeen pääse. Eri asia on sitten jos ottaa kunnon takakenon, uskoisin, että keulii kaasusta silloinkin... puhdas powerwheelie ei tuokaan kyllä enää mun mielestä ole.GSX-R 1000 16 piikkisellä eturattaalla (originaalilla 17 piikkisellä joskus, mut ei aina), R1 vähän prepattuna, ZX 10R.. Noi ny ainakin. En tiedä että muilla onnistuis puhdas powerwheelie kakkosella. Välityksiä ronkaamalla onnistuu melkeen millä vaan.Mitä nää oikeet moottoripyörät on?Vetämällä tuppi nurin, ei pumppaamalla. Tehon puutteesta kärsivät, kuten minä, joutuvat pumppamaan tai vaihtelemaan ilmassa vaihteita että voipi keulitella kakkosella. Oikeilla moottoripyörillä se onnistuu vääntämällä kaasua.Piste löytyy näppikseltä siitä pilkun vierestä, ei sitä tarvii kirjottaa. Toi pyörä keulii kakkosella "kaasusta", eli ilman kytkimen apua, kaasua vaan vähentämällä ja sitten heti lisäämällä.sanoi:Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella.. on se vaan kova pyörä!!
Mä määrittelen kaasusta keulimisen silleen, että keula nousee voiman takia vaikka kesken kiihdytyksen. Ei mitään on/off kaasukikkailua.
äijä on ihan hakoteillä. piste.ei keuli kakkosella kaasusta. piste.
No mut mun faija ON vahvempi ku sun!Vittu on teillä aiheet.....Keuliiko kakkosella...............Kuulostaa samalta kun jotku teinit tappelis et mun faija on vahvemoi kuin sun.HALOO...Saa taas muun foorumin kaverit naureskella.Anteeksi töykeyteni ja rumat sanat , mutta on se vaan niin tyhmä aihe...........
Ja se powerwheelie antaa vaan niin infernaalisen hienot fiilikset!!! Harva sitä pystyy todellisuudessa kieltämään.No mut mun faija ON vahvempi ku sun!Vittu on teillä aiheet.....Keuliiko kakkosella...............Kuulostaa samalta kun jotku teinit tappelis et mun faija on vahvemoi kuin sun.HALOO...Saa taas muun foorumin kaverit naureskella.Anteeksi töykeyteni ja rumat sanat , mutta on se vaan niin tyhmä aihe...........![]()
Näin on!Ja se powerwheelie antaa vaan niin infernaalisen hienot fiilikset!!! Harva sitä pystyy todellisuudessa kieltämään.No mut mun faija ON vahvempi ku sun!Vittu on teillä aiheet.....Keuliiko kakkosella...............Kuulostaa samalta kun jotku teinit tappelis et mun faija on vahvemoi kuin sun.HALOO...Saa taas muun foorumin kaverit naureskella.Anteeksi töykeyteni ja rumat sanat , mutta on se vaan niin tyhmä aihe...........![]()
![]()