• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-6R -08 tuli kotiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skeletor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Skeletor

New member
Kun motoparkkia kiertää Hornetilla tarpeeksi kauan niin alkaa ajatus kyykkypyörän hankinnasta itää jossain tuolla pääkopan perukoilla ja niin siinä sitten lopulta kävi että Hornet vaihtui ylivuotiseen Kawaan. Pari päivää nyt pärrä ollut kotona ja muutaman kerran olen ajelemaan päässyt. Entisenä nakupyöräilijänä pitää sanoa että ajoasento vaikuttaa näin lyhyen kokeilun jälkeen yllättävän käypäseltä meikäläisen mitoille (170 cm ja 64 kg) eikä niska tai rannekivuista ole ollut vielä mitään tietoa. Tosin rata-ajoa silmällä pitäen tämäkin vaihto tehtiin, joten tuolle mukavuus aspektille en hirveästi painoarvoa laittanut.

Kunhan nyt kelit vaan lämpenis hieman että sais kilometrejä alle ja sisäänajon tehtyä. Rata-kausikin jo kolkuttaa ovella ja motoparkkia olisi tarkoitus tahkota tänä kesänä useampaankin otteeseen.

2009%5C04%5C12%5Cbikepics-1632375-full.jpg

Vihreänä, tottakai  
wink.gif

Komia peli. Ite hain eilen oman samanvuotisen. On se vaan helmi. Tosin joudun vielä ens kuun puolelle odottaan varsinaisesti ajamaan pääsyä, kun on tuo kortin ajaminen vielä vaiheessa...
sad_orig.gif
Odottavan aika on pitkä!
biggrin.gif

Itse ostin tänään täysin samanlaisen pelin kuin ensimmäisessä viestissä
buttrock.gif

Täytyy kyllä ihmetellä Kawasakin suunnittelijoiden päätöstä ottaa katteeseen integroitu jarruvalo pois, ja iskeä se kilpitelineeseen kiinni.
Onko muilla tietoa mistään valmiista vähän sirommista kilpitelineistä, vai joutuuko tohon ite värkkäämään jonkin systeemin?

Kieltämättä on hiukan erikoinen tuo takavalo/kilpiteline ratkasu ja varmaan monella ensimmäinen näpertelyn kohde. Kyllähän noita telineitä löytyy netistäkin erilaisia versioita... Tästä esimerkiksi yksi vaihtoehto...Hintaahan noilla tuntuu olevan vaihtelevasti. Tietysti jos aikaa ja mielenkiintoa löytyy niin varmaan edullisemmaksi tulee ite vääntää... ebaystakin kannattaa hakee. Tai googleta "fender eliminator" niin löytyy noita verkkokauppoja.
buttrock.gif

Näyttääkös toi siltä että toi tulee tohon putkeen kiinni? Putkihan pitää tietenkin myös vaihtaa
smile_org.gif
. Veikkaisin että tota ei varmaan saa slipariin kiinni. Noi reiät ei myöskään välttämättä sovi yksiin suomalaisten rekkareitten kanssa. Onko jengillä kokemusta esim Stormin telineistä, lähinnä kiinnostais miltä ne näyttää pyörässä. Kawasakillahan on myös lisävarusteena myytävä setti. Itse oon yhteen pyörään jo kilpitelineen värkänny. Malliin jossa on rööri keskellä niin vaatii vaan vähän enemmän panostusta ja tällä hetkellä ei löydy sellasia välineitä.

Back