• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

zx-9r katerauta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja speeder
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

speeder

New member
Onko kukaan tuunannut -01 zx-9r katerautaa joka lähtee rungosta tangon yli katteeseen , vähän häiritsee kyseinen rakennelma. Voiko poistaa ilman että kate vääntyy tankoon kiinni , vai olisiko jokin fiksumpi tuenta jollain mielessä tai toteutettuna ?

Samasta aiheesta.

Joko ostaa uudemman F-mallin raudan, tai tekee itse vastaavan. Mä teen / jatkan alkuperäistä kesemmällä samantapaukseksi kuin F:ssä. Eli jos vain mahdollista, niin hitsaan alkuperäiseen, etuhäkkiin kiinnitulevaan mittariraudoitukseen kappaleet, jotka tulevan katteen myötäisesti peileille asti. Noin se menee tuossa uudemmassa.

- P

Samasta aiheesta.

Joko ostaa uudemman F-mallin raudan, tai tekee itse vastaavan. Mä teen / jatkan alkuperäistä kesemmällä samantapaukseksi kuin F:ssä. Eli jos vain mahdollista, niin hitsaan alkuperäiseen, etuhäkkiin kiinnitulevaan mittariraudoitukseen kappaleet, jotka tulevan katteen myötäisesti peileille asti. Noin se menee tuossa uudemmassa.

- P
Kiitos kommentista, oletko tutkinut saako f-mallin raudan kohtuudella vaihdettua vai pitääkö katteet riisua lähes kokonaan jotta homma onnistuu.

Samasta aiheesta.

- P
Kiitos kommentista, oletko tutkinut saako f-mallin raudan kohtuudella vaihdettua vai pitääkö katteet riisua lähes kokonaan jotta homma onnistuu.
Etuyläkate pois, niin pääset käsiksi näihin rautoihin.

- P

Back