Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt sit ilmotat, kun on tilaus just tulossa... kele.Näin asiaa kaukaa hipoen, mulla olisi myytävänä Bagsterin tankkilaukkuzydeemi, musta pohja ja hopeinen laukku. Vai olikohan se toisin päin....![]()
No helevetti, sehän vois sopia just tohon mun "silverpileniin" Mikäkä oli sen kassin tyyppi ja hinta koko zydeemille?Näin asiaa kaukaa hipoen, mulla olisi myytävänä Bagsterin tankkilaukkuzydeemi, musta pohja ja hopeinen laukku. Vai olikohan se toisin päin....![]()
Ehämmä tollasia voi muistaa. Ostin sen vuonna 2000, josta lähtien on laukku maannut laatikossa odottamassa ensimmäistä käyttökertaa, jota ei ole vielä tullut. Elikä uusi vehje kyseessä. Taisi olla joku sellainen malliston puolivälin kokoluokan laukku.No helevetti, sehän vois sopia just tohon mun "silverpileniin" Mikäkä oli sen kassin tyyppi ja hinta koko zydeemille?Näin asiaa kaukaa hipoen, mulla olisi myytävänä Bagsterin tankkilaukkuzydeemi, musta pohja ja hopeinen laukku. Vai olikohan se toisin päin....![]()