• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX12R laukut???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawamc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kawamc

New member
Aika monella tuntuu 12R löytyvän niin mitä laukkuja teillä on ku reissuun lähdette?
confused_orig.gif
Itellä 02 malli ja ainakaan kiwiltä ei takalaukku telinettä löytynyt...

Soolona matkaillessa Fivestarsin single speed rack KUVA on ehdoton. Noita on vaan ollut vähän hankala saada mistään. Allrightin poistohuoneessa oli vielä joku aika sitten eli kannattaa soittaa sinne jos kiinnostaa.

Toinen jonka olen havainnut erittäin toimivaksi silloin kun vähän pienempi kuljetuskapasiteetti riittää on Bagsterin Whoppa Bag, takasatulan päälle mallikohtaisella asennussarjalla tuleva puolikova 25 litran laukku. Muuntuu mukana tulevilla hihnoilla jonkunsortin repuksi jne.

Ainakin Kappa, Givi ja Hepco+Becker tekevät kyllä 12R:ään myös ihan "tavallista" takalaukkutelinettä.

Tota Bagsteria olen harkinnu, nättää kätsältä.
Sit kans bongasin ihan alkuperäseltä lisävarustelistalta (pdf-file, sivu 13 D.14) pienen tarakan kun tulee niitten sidontatörtsien tilalle. Vois olla kätsä pienen kuorman esim. tavarullan kuljetukseen. Tiä sit kuinka suolasesti tuo Sumekolla kustantaa.

Näin asiaa kaukaa hipoen, mulla olisi myytävänä Bagsterin tankkilaukkuzydeemi, musta pohja ja hopeinen laukku. Vai olikohan se toisin päin....
baaa.gif

Näin asiaa kaukaa hipoen, mulla olisi myytävänä Bagsterin tankkilaukkuzydeemi, musta pohja ja hopeinen laukku. Vai olikohan se toisin päin....
baaa.gif
No helevetti, sehän vois sopia just tohon mun "silverpileniin" Mikäkä oli sen kassin tyyppi ja hinta koko zydeemille?
Ehämmä tollasia voi muistaa. Ostin sen vuonna 2000, josta lähtien on laukku maannut laatikossa odottamassa ensimmäistä käyttökertaa, jota ei ole vielä tullut. Elikä uusi vehje kyseessä. Taisi olla joku sellainen malliston puolivälin kokoluokan laukku.
Jos tuosta nyt vaikka satkun saisi, niin pääsisi laukku hyötykäyttöön, eikä mun tarvitsisi enää tuijotella sitä laatikoita penkoessa.
Noutaa saa stadista.

Ei kuulosta ollenkaan pahalta. Jos vaan viittit tsekkaa sen tankkiosan värin ja se sattuu olemaan se harmaa niin kaupat tuli. Jos sopii niin pukkaa vaikka viestiä org-boxiin kun olet tsekannu niin vaihdetaan yhteystietoja.

Back