zx12r ventiilinsäätö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tl72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tl72

New member
kilometrejä nyt se 24tkm, onko ollu noissa kilometreissä säätö tarvetta vai onko riitänyt pelkkä tarkastus ? ei oikein hotsita näillä ilmoilla ruveta tohon hommaan, jos venyttäs muutaman tonniin tota hommaa ,kone käy kuitenkin ilman mitään rallatuksia, vai pitäskö ruveta huolestuun kun käy niin puhtaasti ja on  vielä kawa  
biggrin.gif

mulla säädettiin 36tkm kohdalla. 2 pakoventtiiliä oli reippaasti yli arvojen. pyörä vuosimallia 2005.

ei sieltä mitään ääniä kuulu jos venttiili on pielessä. nokkaketju rupes mulla jumittamaan 38tkm kohdalla ja se kyllä sitten pitää ääntä.

Omassani on tuossa kohtaa vaihdettu edellisen kerran shimmejä. sen jälkeen ei ole ollut tarvetta.. Nyt alkaa olla 55t mittarissa..
Jos siltä pohjalta sanoo mielipiteen, niin katsoisin.

Mulla on viimesin tarkastus 50tkm kohdilla ja silloin ei ollut muuttunut viimesestä säädöstä. Nyt 76tkm kohdalla sitten on muuttunut aikalailla
biggrin.gif

kaippa se on tarkistettava,onko tossa hommassa jotain ihmeellistä mitä ei ohjekirjasta selviä ?

^Ahdastahan siellä on mutta korjaamokäsikirjan avulla kyllä onnistuu. Tässäkin ketjussa ja MP-Tallin puolella on muistaakseni asiaa puitu ja ohjeita kirjoiteltu.

Back