sky
New member
Eli dilemma olis se että vaikuttais siltä että laturi sanoi työsopimuksen irti.
Pyörä seisoi pari päivää ja ei inahtanutkaan enään sen jälkeen. Akkuun annettiin virtaa kaapeleilla ja pyörä starttas. Valitettavasti se sammui välittömästi kun kaapelit irroitti. Eli juoruaisi laturiviasta.
Millä todennäköisyydellä vika on regulaattorissa? Onko kellään koskaan paukahtanut käämit? Osaako kukaan sanoa saako ennen regulaattoria tulevasta jännitteestä mitattua mitään järkeviä arvoja, eli millasta jännitettä sieltä pitäisi tulla?
-Vaihtojännitettä?
-Volttien määrä?
Pyörä seisoi pari päivää ja ei inahtanutkaan enään sen jälkeen. Akkuun annettiin virtaa kaapeleilla ja pyörä starttas. Valitettavasti se sammui välittömästi kun kaapelit irroitti. Eli juoruaisi laturiviasta.
Millä todennäköisyydellä vika on regulaattorissa? Onko kellään koskaan paukahtanut käämit? Osaako kukaan sanoa saako ennen regulaattoria tulevasta jännitteestä mitattua mitään järkeviä arvoja, eli millasta jännitettä sieltä pitäisi tulla?
-Vaihtojännitettä?
-Volttien määrä?